Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Nicolaas

Goed contact, begripvol, adequate invulling van de wensen van de overledenen

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

geenszins, maar het was ook een zeer eenvoudige uitvaart, geen condoleance, geen aanwezigen bij de uitvaart

Boonstoppel

Uitstekend

nee

Joyce Vugts

Ik ben onlangs mijn beide ouders in 1 weekend tijd verloren. Sta je dan als enigst kind en je moet alles regelen. Ik kwam via Google op jullie site en dat voelde meteen goed. De 2 mensen die mijn... Ik ben onlangs mijn beide ouders in 1 weekend tijd verloren. Sta je dan als enigst kind en je moet alles regelen. Ik kwam via Google op jullie site en dat voelde meteen goed. De 2 mensen die mijn als eerst overleden vader kwamen verzorgen waren erg vriendelijk, net zoals de 2 mensen die mijn moeder na haar overlijden kwamen verzorgen en de mensen die bij de uitgeleide van beide ouders er waren. Maar vooral ben ik erg dankbaar dat ik Angelique Hesseling heb getroffen om mij te begeleiden en bij te staan bij het regelen van de uitvaartplechtigheid en de zaken er omheen!Wat heeft zij mij geholpen en er een prachtig afscheid van gemaakt!Daarnaast heeft ze ook mij en mij gezin erg geholpen om de regie op zich te nemen bij de koffietafel.
Heel erg bedankt!

Van 't Hof

Goed verzorgd

neen

Pijnacker

Ik ben heel positief over de ervaring met begrafenisonderneming Meride, in het bijzonder de uitvaartverzorger deze man verstaat zijn vak zeer goed en staat in deze moeilijke periode naast je, zonder... Ik ben heel positief over de ervaring met begrafenisonderneming Meride, in het bijzonder de uitvaartverzorger deze man verstaat zijn vak zeer goed en staat in deze moeilijke periode naast je, zonder zich op te dringen, maar te helpen om een waardig afscheid te nemen van je dierbare. Heel fijn deze steun te ervaren mede om zo het afscheid aan te kunnen en voor de toekomst waarde en liefde vollen herinneringen altijd beleefd in gedachten aan deze uitvaart Heel veel dank daarvoor.

Wanrooy

De uitvaart was prima .alleen ik kreeg een rekening door u te betalen 428,00 .en vandaag op 30/09/2023 kreeg ik de rekening door u te betalen 783,00 ,schandalig hoe jullie te werk gaan ,ik zal... De uitvaart was prima .alleen ik kreeg een rekening door u te betalen 428,00 .en vandaag op 30/09/2023 kreeg ik de rekening door u te betalen 783,00 ,schandalig hoe jullie te werk gaan ,ik zal jullie zeker bij niemand aanraden .

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ja de diverse bedragen die jullie geven en ik nu nog meer mag betalen .

Grinwis

Super fijn geregeld!

Nancy Emens

Goede begeleiding, uitleg en hulp

D' Achard van Enschut - van Hertum

Helaas was er wat fout gegaan bij de drukken maar verder hebben we een goede ervaring met Meride.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

nee! wij hebben niets gemist

De Jong

Fantastisch ervaren heel vriendelijk geholpen en alles is naar wens verlopen .

Geheel niets gemist.