E. Pol

Levering duurt erg lang!!!

L. H, Houten

1ste ervaring niet positief, wacht al weken, maar ondanks tracknr pakket nog steeds niet geleverd.

Jeroen

Precies zo al vermeld en snel geleverd echt top 😊

Ed Verbove

Het door ons bestelde bad werd zeer snel geleverd. Het zat stevig in plastic verpakt op een pallet. We weten alleen niet of het pallet wordt opgehaald of niet. Ga morgen even bellen.

Anton de graaff

Hulp in de winkel goed, vriendelijk en goed advies. Prijzen ook goed. Hulp na bestelling matig, inbouwmaten van bijvoorbeeld nisdeur niet beschikbaar en beloftes dat hier op terug gekomen zou worden... Hulp in de winkel goed, vriendelijk en goed advies. Prijzen ook goed. Hulp na bestelling matig, inbouwmaten van bijvoorbeeld nisdeur niet beschikbaar en beloftes dat hier op terug gekomen zou worden niet behaald. Heb zelf de leverancier in italie maar geraadpleegd. Levering is echt zeer ondermaats. Datums werden niet gehaald. Leveringen niet compleet. Twee leveringen ontvangen die niet voor ons waren. Nalevering moeten we nu nog ontvangen maar heb het idee dat nog steeds niet duidelijk is wat nu is geleverd en wat niet.

Joost Velzeboer

Schimmig over levering, geen communicatie

Kalop

Snelle levering en het goede artikel

Bert

In het begin ging iets fout maar dat werd keurig opgelost.