Lemans Campers

Bezorging duurt erg lang

Klussenbedrijf-mark

Snelle levering nette afhandeling

Antoinette

Super super, wel had ik nog een vraag over een order waar ik eigenlijk snel antwoord op wou, voor mij helaas geen antwoord binnen 24 uur maar gelukkig wel de dag er na :)

Erika van der Vorst

Lange levertijd

Ton

Er ging iets helemaal mis. Na het plaatsen van mijn bestelling, op een vrijdagmiddag, zag ik dat levering wel 3 of meer dagen kon duren. Ik had het product sneller nodig en belde zaterdag of ik... Er ging iets helemaal mis. Na het plaatsen van mijn bestelling, op een vrijdagmiddag, zag ik dat levering wel 3 of meer dagen kon duren. Ik had het product sneller nodig en belde zaterdag of ik zou annuleren. Mij werd toegezegd dat maandag met spoed verzonden zou worden. Maar maandagmiddag had ik nog niets gehoord, en bestelde hetzelfde product elders, met levering op dinsdag. Dinsdagmorgen kreeg ik bericht dat mijn bestelling was ingepakt. Ik belde met de vraag om alsnog te annuleren. De medewerker heeft persoonlijk mijn bestelling opgespoord en teruggehaald, waarvoor hulde! Blijft de vraag waarom de belofte niet werd nagekomen en waarom levering zo lang duurt.....
Bij een eerdere bestelling liep alles goed en volgens afspraak. Het kàn dus wel!

Niels Koning

Gemiddeld

J

Helaas verkeerde toiletbril geleverd, na contact is de goede bril m3teen opgestuurd.

Maarten

Product beschadigd geleverd, na klacht correct opgelost.