Fred

Verkeerd postcode bij adres. Mijn fout. Werd gebeld en gevraagd naar mijn adres. Juiste doorgegeven. Perfect. Jammer dat ik daarna nog 3 dagen moest wachten. Hem zelf gebeld waar het bleef. Dag... Verkeerd postcode bij adres. Mijn fout. Werd gebeld en gevraagd naar mijn adres. Juiste doorgegeven. Perfect. Jammer dat ik daarna nog 3 dagen moest wachten. Hem zelf gebeld waar het bleef. Dag later netjes bezorgd. Dus toch tevreden

Sebastian

Na een eerste slechte review te hebben geplaatst, heb ik prettig contact gehad. De bedieningsplaat die ik had besteld, was door hen zelf overspoten. Dit staat in kleine lettertjes op de website en... Na een eerste slechte review te hebben geplaatst, heb ik prettig contact gehad. De bedieningsplaat die ik had besteld, was door hen zelf overspoten. Dit staat in kleine lettertjes op de website en had ik niet gelezen. Ik was alleen op de afbeelding afgegaan i.c.m. de titel en in de veronderstelling dat dit een door Geberit gespoten plaat was. De gemiddelde beoordeling geef ik omdat de kwaliteit van het spuiten dermate teleurstellend was, dat het niet in de buurt kwam van de afwerking van Geberit.

koos

U wilt een beoordeling , terwijl de bestelling er nog niet is , ook geen track & trace

Smoczynski

Nog steeds geen product

René

Snel en duidelijk

Smeets

Prima service, aardige mensen

Rico de Kroon

wh

Vreselijk, een week na bestelling, niets meer gezien/gehoord en zeker niets ontvangen

Kruizinga

Goed materiaal