Mark

2 keer het verkeerde product geleverd

Marisca Meirs

Levering een week te laat

R.tromp

Teleurgesteld, de belofte van levering binnen een week is na 2 weken nog niet waargemaakt

A

Ontvingen de toiletpot zonder enige vorm van bescherming/verpakking :(

Leon Rademaker

Gehele badkamer besteld, wel wat problemen gehad met de levering. Maar allemaal goed opgelost. Ook hadden wij uiteindelijk nog pakken met tegels over van 2 verschillende soorten. We wilden graag 1... Gehele badkamer besteld, wel wat problemen gehad met de levering. Maar allemaal goed opgelost. Ook hadden wij uiteindelijk nog pakken met tegels over van 2 verschillende soorten. We wilden graag 1 soort houden. Nu mochten wij geheel kosteloos 1 soort ruilen voor het andere soort. Dit was erg prettig voor ons. Kortom goed bedrijf met een prettige samenwerking.

Arnoud Melgers

Marc kuijpers Montage & Onderhoud Heemstede

Bij megadump Dalen 4 ventilatie roosters besteld welke ik snel nodig had. Door een kleine miscommunicatie kwam de bestelling in delen aan. Ik heb hier over gebeld, en nadat iemand van het team zich... Bij megadump Dalen 4 ventilatie roosters besteld welke ik snel nodig had. Door een kleine miscommunicatie kwam de bestelling in delen aan. Ik heb hier over gebeld, en nadat iemand van het team zich eerst verontschuldigde voor de vertraging, beloofde hij me om er direct achteraan te gaan. En dat gebeurde ook, want diezelfde middag kwam iemand van de pakketdienst het ontbrekende onderdeel nog brengen. Er kan altijd iets fout gaan bij een bestelling (we zijn slechts mensen en geen computers) maar hoe lossen we het op? Dankzij de geweldige inzet van Nick kwam het snel goed. Los van deze actie kijk ik ook altijd naar de prijs/kwaliteit verhouding, en deze is bij Megadump Dalen prima in orde!! Goede aanrader als je snel en goede materialen wilt hebben voor een concurrerende prijs. Volgende keer weer Megadump Dalen. Groet , Marc Kuijpers Heemstede

Megadump Dalen

Heel slecht, geen reactie op mailtjes en als er dan een reactie komt is die niets zeggend.