Priscilla Schmid

Persoonlijk contact, snelle levering, bij vragen word je netjes en goed geholpen. Bestelling via de webshop gedaan op zondag avond en gekozen om het op te halen, maandag rond 17.00 staat er een... Persoonlijk contact, snelle levering, bij vragen word je netjes en goed geholpen. Bestelling via de webshop gedaan op zondag avond en gekozen om het op te halen, maandag rond 17.00 staat er een medewerkster voor de deur: Ik dacht ik woon hier om de hoek dus breng het even bij je. Echt wel top!

MAUI beautybar

Super behulpzaam

Walking Aut

angelique

Goede website, besteld en al snel geleverd!

Fitfoot4you

Voor het eerste besteld.
Ben zeer tevreden

Ik wacht al bijna 2 weken op mijn bestelde pedicure jasje.

Reactie MAZ Beautyland:

Dat is inderdaad erg vervelend.
Al onze kleding komt uit de UK daar zijn momenteel vertragingen vanwege de brexit.
Daar bovenop hebben we natuurlijk te maken met het winterse weer waardoor...
Dat is inderdaad erg vervelend.
Daar bovenop hebben we natuurlijk te maken met het winterse weer waardoor depots overvol staan. We kunnen hier helaas geen druk op uit oefenen en moeten wachten tot deze voorraden worden aangevuld.
We begrijpen dat het erg vervelend is en hopen dat het snel weer terug naar normaal gaat.
Hartelijk dank voor uw begrip en laten we vooral dit weekend even genieten van het ijs.
MAZ Beautyland.

Cathy

Goede duidelijke site, goederen zijn snel geleverd

Annemijn

De bezorging duurde langer dan verwacht. Echter reageert de klantenservice super snel op vragen en is het product erg fijn.

Kim Vulders

Al 2 weken geleden een product besteld. Is nog niet binnen. Mail gestuurd waar het product blijft. Nu komt dat door de brexit zeggen ze. Vracht blijft lang daar. Zou fijn zijn als dat in een mail... Al 2 weken geleden een product besteld. Is nog niet binnen. Mail gestuurd waar het product blijft. Nu komt dat door de brexit zeggen ze. Vracht blijft lang daar. Zou fijn zijn als dat in een mail vermeld wordt naar de klant ipv dat ik me af vraag waar het blijft en vervolgens een mail moet sturen.

Reactie MAZ Beautyland:

Beste Kim,
Beste Kim,
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat leveringen uit Engeland enorme vertragingen hebben bij de douane. Kleding komt veelal uit de UK. We zijn tijdelijk de levertijden van die producten aan het aanpassen zodat er een mail gestuurd wordt met de nieuwe verwachte levertijd. We hopen dat dit snel weer onder controle is.
Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet.
MAZ Beautyland