Pedi-Lise

Ik ben zeer tevreden over jullie service

Beautybar van Giesen

Top!

Pedicure Gerrie

Medisch pedicure Wijnbergen Verhoog

Positief. Snelle levering zonder verzendkosten dacht ik!! Assortiment voor de pedicure is alleen niet zo heel groot.

Reactie MAZ Beautyland:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een positieve ervaring heeft en de levering snel heeft ontvangen. Uw bestelling heeft inderdaad geen verzendkosten omdat u voor afhalen had gekozen. Wij... Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een positieve ervaring heeft en de levering snel heeft ontvangen. Uw bestelling heeft inderdaad geen verzendkosten omdat u voor afhalen had gekozen. Wij verzenden vanaf € 50 ex btw geheel gratis.
Als u nog tips voor ons heeft wat betreft het assortiment vernemen wij dat graag.
We breiden nog elke week uit met nieuwe producten.
Kunnen we u nog ergens mee helpen vernemen wij dat graag.
MAZ Beautyland

Stefanie's Hair Care

Product was niet op voorraad terwijl op de site stond van wel.Ze nemen contact op als er iets niet op voorraad is,en laten u de keuze of je het dan wel of niet wilt.

Reactie MAZ Beautyland:

Beste Stefanie,
Beste Stefanie,
Hartelijk dank voor uw review. Achter de schermen wordt hard gewerkt om alles te kunnen leveren en op voorraad te hebben. Vanwege de lastige situatie in veel landen loopt dit niet altijd gesmeerd helaas. We doen ons uiterste beste de bestelde producten in de juiste kleur z.s.m. bij u af te leveren.
We hopen op uw begrip.
MAZ Beautyland

Goossens wonen & slapen

Alles is gegaan zoals het was afgesproken.

Cheyenne Van Eeden

Snelle levering leuke extra kadootjes

Elisabeth Rose Beauty & More

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering. Goeie en professionele producten.