Aliane de kievth

Goede service en adviezen

Deborah Hoekstra

Tot dusver geen klachten en er is met mij netjes gecommuniceerd dat een product, ondanks positieve voorraadmelding in de webshop, niet op vooraad is. Ik heb de keuze gemaakt om 3-4 weken geduld ye... Tot dusver geen klachten en er is met mij netjes gecommuniceerd dat een product, ondanks positieve voorraadmelding in de webshop, niet op vooraad is. Ik heb de keuze gemaakt om 3-4 weken geduld ye hebben. Ik ben nu wel benieuwd of ik tussentijds een update zal ontvangen van de te verwachten levertijd.

Reactie MAZ Beautyland:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de communicatie goed verloopt. Met het overzetten van onze nieuwe webshop is er inderdaad nog een bug gevonden waardoor er vertraging was in voorraad. Dit is... Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de communicatie goed verloopt. Met het overzetten van onze nieuwe webshop is er inderdaad nog een bug gevonden waardoor er vertraging was in voorraad. Dit is inmiddels al verholpen, excuses hiervoor. Ik zal u per mail berichten over de status van uw product.
MAZ Beautyland.

Manicure by Miranda

Snelle verzending, goed verpakt

Jose Van Kessel

Mijn ervaring is zeer positief

Beata de Leeuw-Wysocka / BeYogafull

Heel goed

Mandy Meijers

Goed bedrijf en een leuke nieuwe website ! Wat ik nog kan aanbevelen is dat niet bij elk product op de website staat waarvoor het dient of hoe te gebruiken. En wat ik echt mis zijn bij een goede... Goed bedrijf en een leuke nieuwe website ! Wat ik nog kan aanbevelen is dat niet bij elk product op de website staat waarvoor het dient of hoe te gebruiken. En wat ik echt mis zijn bij een goede bestelling wat proef monsters van producten. Zou leuk zijn en je krijgt dan ook iets nieuws om uit te proberen. Bestel ook bij andere groothandels en die doen dat ook ..ben zelf daarom eerder geneigd om daar te bestellen.

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat we nog wat beschrijvingen missen. Dit is met het overzetten van onze nieuwe webshop gekomen. Hier wordt hard aan gewerkt. De tip om meer proefmonsters mee te sturen zullen we zeker oppakken.
Met vriendelijk groet,
Team MAZ Beautyland

Goede service

Pedicurepraktijk Marianne

Goede ervaring. Alleen jammer dat de 5 liter alcohol 80% bijna €10,- duurder is dan elders.

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Hartelijk dank voor uw review. Kunt u aangeven waar u 5 Liter 80% podior goedkoper heeft gevonden? Wij proberen absoluut scherp te leveren. Wellicht kunnen wij daar zelfs inkopen.
U kunt dit ook prive melden via info@mazbeautyland.nl
Alvast een fijn weekend en hopelijk weer to snel.
Team MAZ Beautyland