Bas

Prima, vlotte levering.

Aniko

Ik ben hier goed geholpen, ze weten hier waar ze het over hebben.
Tegels waren binnen 2 dagen geleverd! (elk andere winkel waar ik was, minimale levertijd van 3 weken!)
Ik ben zeer...
Ik ben hier goed geholpen, ze weten hier waar ze het over hebben.
Ik ben zeer tevreden. Ga zo door.

Prima bedrijf. Snelle levering en goede artikelen.

Goed op tijd geleverd

Bert S

Helaas ging er iets mis bij de bezorging. Echter, de klantenservice heeft dit snel opgepikt en opgelost door er nog eentje te sturen, zodat er de volgende dag niet een, maar twee badkamerspiegels... Helaas ging er iets mis bij de bezorging. Echter, de klantenservice heeft dit snel opgepikt en opgelost door er nog eentje te sturen, zodat er de volgende dag niet een, maar twee badkamerspiegels werden besteld. Wij konden daarna de overbodige spiegel bij postnl af geven die voor de retour zorgde. Hoewel dus wat gedoe met de bezorging is het een hele mooie spiegel voor een hele redelijke prijs. Niets op aan te merken.

Lore Gillis

Bij de levering vielen er twee dozen van de pallet waardoor de tegels beschadigd waren. Een fantastische service van Max4home, want we kregen twee dagen later al twee nieuwe dozen! Heel tevreden... Bij de levering vielen er twee dozen van de pallet waardoor de tegels beschadigd waren. Een fantastische service van Max4home, want we kregen twee dagen later al twee nieuwe dozen! Heel tevreden over de tegels, de mogelijkheid om proefstalen aan te vragen is ook heel handig!

Olga

De informatie op de website en de informatie in de algemene voorwaarden, komt niet overheen. Op de website staat dat goederen binnen 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Helaas kwam ik er achter... De informatie op de website en de informatie in de algemene voorwaarden, komt niet overheen. Op de website staat dat goederen binnen 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Helaas kwam ik er achter dat tegels niet onder de categorie te retourneren goederen vallen. Dit staat pas op pagina 15 (!!) van de 17, in de algemene voorwaarden!

Reactie max4home.nl:

Tegels en mozaïek zijn inderdaad niet te retourneren, Tegels en mozaïek hebben kleurnummers en batchnummers. In dit geval waren de tegels zelfs speciaal voor u besteld waardoor dit onder een op maat... Tegels en mozaïek zijn inderdaad niet te retourneren, Tegels en mozaïek hebben kleurnummers en batchnummers. In dit geval waren de tegels zelfs speciaal voor u besteld waardoor dit onder een op maat gemaakt product valt.
U had 2 doosjes over, ons advies is om deze te bewaren, mocht u ze toch in de toekomst nog nodig hebben (anders zult u nooit meer de zelfde kleur of batchnummer kunnen ontvangen.

Joost Marijnissen

Goede service, snelle levering