Prima, wederom alles op tijd geleverd.

Mark

Meerdere malen hier inmiddels besteld. Top producten en goede snelle service.

Wiebe

Tevens heb ik er ook kunnen slagen voor het badkamermeubel, douche, bad, wc en alle bijbehorende spullen. Ik ben bij hun wezen kijken naar badkamertegels. Uitstekend geholpen en veel keus!

Spullen zijn zoals afgesproken op tijd geleverd, de transporteur heeft de goederen zelfs nog in onze garage gezet (zijn ze niet verplicht)

Al met al een zeer fijne winkel en servicegericht personeel!

Guus Schilling

Na een eerdere bestelling merkte ik dat ik product (Starlike voegmiddel) tekort kwam. Helaas pas om 16:30 uur. Te laat om nog dezelfde dag te laten versturen. Met de servicedesk alle opties... Na een eerdere bestelling merkte ik dat ik product (Starlike voegmiddel) tekort kwam. Helaas pas om 16:30 uur. Te laat om nog dezelfde dag te laten versturen. Met de servicedesk alle opties besproken, maar helaas. Vroegste verzending was vrijdag en dus maandag in huis... Toch maar besteld; want er was geen andere optie. Na de bestelling en betaling kwam er alsnog een telefoontje met de mededeling dat ik op zaterdag beleverd zou worden; ze hadden nog iets kunnen regelen. Dit is niet alleen super klantvriendelijk, maar ook niet verwacht. Ik had immers de deal al gesloten en genoegen genomen met de standaard levering. Top service van max4home! bedankt!

Via bol.com een kraan bij max4home besteld, maar die was niet helemaal naar wens. Bij het terugbrengen van de kraan werd er alle moeite gedaan om de kraan naar wens met toebehoren te vinden.... Via bol.com een kraan bij max4home besteld, maar die was niet helemaal naar wens. Bij het terugbrengen van de kraan werd er alle moeite gedaan om de kraan naar wens met toebehoren te vinden. Geweldige service! Ik ben helemaal blij met mijn nostalgische kraan!

Doen wat ze beloven.

Ik heb een inbouw doucheset milano m-200 besteld bij max4home omdat deze set hier het goedkoopste is.

Volgende dag geleverd en werk perfect en ben er blij mee.