Matriks

Zeer goed!

Beste,
Bedankt om deze mooie beoordeling achter te laten op onze pagina en hopelijk tot een volgende bestelling.

Leonie Duchateau

Super vriendelijke bediening!! Hele leuke spulletjes in de winkel, een echte aanrader šŸ™‚

Beste Leonie,
Beste Leonie,
Fijn dat je zo een leuke review bij ons achterlaat, altijd leuk om te horen dat onze winkel ook in de smaak valt, misschien tot een volgende bestelling of in onze winkel.

OK

Beste,
Bedankt om even de tijd te nemen en deze mooie score achter te laten.
Hopelijk tot een volgende bestelling!

Prima service!

Beste,
Een beetje een late reactie.
Hartelijk dank voor deze mooie review, hopelijk tot een volgende even goede ervaring.

Fantastische service!

Wat fijn om te horen.
Leuk dat je koos voor onze fietskoerier dienst, hopelijk tot een volgende even goede ervaring!
Het Matriks Team.

Marianne Verhaert

Hoofdbemerking: mooie website, duidelijk, overzichtelijk. Maar levertermijn 1-3 werkdagen is in de huidige concurrentiƫle context ( vooral van buitenlandse online webwinkels (bol.com, Amazone) echt... Hoofdbemerking: mooie website, duidelijk, overzichtelijk. Maar levertermijn 1-3 werkdagen is in de huidige concurrentiƫle context ( vooral van buitenlandse online webwinkels (bol.com, Amazone) echt niet meer aan de orde. Ik probeer zoveel mogelijk Belgisch te shoppen maar jullie prijzen jezelf uit de markt als jullie niet de volgende dag al kunnen leveren.
Zet daar echt op in alsjeblieft zodat wij willen blijven kopen bij klassewinkels zoals de uwe.

Beste Marianne,
Wat jammer om deze beoordeling te lezen, wij proberen dezelfde levertermijn als de giganten te bieden, maar spitsen ons vooral toe op een betere service na verkoop.
Elke...
Beste Marianne,
Elke bestelling die we binnenkrijgen wordt op dezelfde dag verzonden, wij leven dus wel degelijk de ā€œvolgende werkdagā€ leveren na. Er zijn altijd wel een paar pakketten die vertraging oplopen bij Bpost door onvoorziene omstandigheden, wat spijtig genoeg gebeurt en waar weinig aan gedaan kan worden.
Wij zouden heel graag op onze website plaatsen ā€œvandaag besteld, morgen geleverdā€ maar proberen hierdoor de vertragingen bij de pakketjesdienst in te calculeren en beter te snel geleverd dan een verwachting die niet was ingelost.
Tot slot wil ik toch zeggen, dat ik het jammer vind dat u van ons hetzelfde verwacht als van Bol.com of Amazon. Deze diensten hebben de verwachtingen bij de consument zo hoog gelegd, dat het voor KMOā€™s zoals ons, onmogelijk is om te concurreren.
Wij hopen dat onze huidige klanten blijven komen voor de extra service die wij bieden en tevreden zijn met een leveringstermijn van 1-3 werkdagen.
Tom, Ann, Kyra & Eline.

Danang Triwibowo

Makkelijk en snel

Beste,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Wij zijn blij dat je onze service apprecieert en zien je hopelijk graag terug voor een nieuwe bestelling.
Het...
Beste,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Het Matriks Team

Ervaring was heel kort, en in dit geval is dat goed: een perfecte hele snelle levering. Mooie spullen die zorgvuldig verpakt waren.

Beste,
Bedankt om even de tijd te nemen om deze uitmuntende beoordeling achter te laten, dat appreciƫren we. Geniet van je bestelling en tot een volgende aankoop!
Vriendelijke...

Indekeu Kristiane/ Resea

Ik ben niet zo thuis in het online bestellen, het verliep zeer vlot

Dag Kristiane,
Bedankt voor deze leuke review, we zijn blij dat het goed gelukt desondanks je er toch weinig ervaring mee had. Hopelijk tot een volgende even goede ervaring!
Vriendelijke...
Dag Kristiane,

Vlot en correct

Beste,
Bedankt om even de tijd te nemen en deze mooie score achter te laten.
Hopelijk tot een volgende bestelling!