Matriks

Marianne Verhaert

Hoofdbemerking: mooie website, duidelijk, overzichtelijk. Maar levertermijn 1-3 werkdagen is in de huidige concurrentiële context ( vooral van buitenlandse online webwinkels (bol.com, Amazone) echt niet meer aan de orde. Ik probeer zoveel mogelijk Belgisch te shoppen maar jullie prijzen jezelf uit de markt als jullie niet de volgende dag al kunnen leveren.
Zet daar echt op in alsjeblieft zodat wij willen blijven kopen bij klassewinkels zoals de uwe.

Reactie Matriks:

Beste Marianne,
Wat jammer om deze beoordeling te lezen, wij proberen dezelfde levertermijn als de giganten te bieden, maar spitsen ons vooral toe op een betere service na verkoop.
Elke bestelling die we binnenkrijgen wordt op dezelfde dag verzonden, wij leven dus wel degelijk de “volgende werkdag” leveren na. Er zijn altijd wel een paar pakketten die vertraging oplopen bij Bpost door onvoorziene omstandigheden, wat spijtig genoeg gebeurt en waar weinig aan gedaan kan worden.
Wij zouden heel graag op onze website plaatsen “vandaag besteld, morgen geleverd” maar proberen hierdoor de vertragingen bij de pakketjesdienst in te calculeren en beter te snel geleverd dan een verwachting die niet was ingelost.
Tot slot wil ik toch zeggen, dat ik het jammer vind dat u van ons hetzelfde verwacht als van Bol.com of Amazon. Deze diensten hebben de verwachtingen bij de consument zo hoog gelegd, dat het voor KMO’s zoals ons, onmogelijk is om te concurreren.
Wij hopen dat onze huidige klanten blijven komen voor de extra service die wij bieden en tevreden zijn met een leveringstermijn van 1-3 werkdagen.
Vriendelijke groeten,
Tom, Ann, Kyra & Eline.

Score voor Matriks: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Cadeaubon