Matriks

Gunstig

Beste,
Hartelijk dank dat je de tijd nam voor deze fijne review! Wij zien je graag in de toekomst terug voor misschien een nieuwe bestelling.
Vriendelijke groeten van het Matriks Team.

Zeer goede ervaring , snelle levering , persoonlijk e-mail contact

Beste,
Een beetje een late reactie, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat je onze service zo kan waarderen. We hopen je terug te zien voor misschien een volgende bestelling.
Het Matriks Team.

Top ervaring

Beste,
Een beetje een late reactie, maar heel fijn dat je even de tijd nam om na je bestelling deze uitmuntende beoordeling te geven. Hopelijk tot een volgende keer!
Vriendelijke...

Top

Beste,
Een beetje een late reactie maar, hartelijk bedankt voor je bestelling bij ons. Fijn dat deze zo goed is verlopen en bedankt voor je fijne beoordeling.
Het...
Het Matriks Team

Mooi product. Correcte prijs en snelle levering.

Beste,
Vriendelijke groeten van het Matriks Team.

Super goed verpakt, zodat de glaasjes niet zouden breken.

Beste,
Hartelijk bedankt voor je bestelling bij ons. Fijn dat deze zo goed is verlopen en bedankt voor je fijne beoordeling.
Het Matriks Team

Deze eerste ervaing was zeer positief.

Beste,
Bedankt voor de mooie recensie! Wij wensen je veel plezier met je bestelling en trachten je volgende keer nog beter van dienst te zijn.

Diane mets

Perfect !

Beste Diane,
Super, wat een leuke beoordeling! Geniet van je bestelling, en hopelijk tot een volgende aankoop.

In orde

Beste,
Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling!
Het Matriks Team

Gratis en snelle levering met cadeauverpakking

Beste,
Bedankt om even de tijd te nemen om deze uitmuntende beoordeling achter te laten, dat appreciëren we. Geniet van je bestelling en tot een volgende aankoop!
Vriendelijke...