Eline Kramer

Netjes keurig de volgende dag bezorgd, was goed verpakt, matras zak was precies wat we nodig hadden voldoet aan onze verwachting

Keurig en vriendelijk

mebiklau

Goede stevige plastic matrasbescherming

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

moesten matras bechermen tijdens verbouwing. Goede stevige hoes besteld en die de volgende dag ontvangen. Prima.

????

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestelling duurde langer door omstandigheden. Communicatie hierover prima en daarna zoals beloofd bezorgd

????

Wilko van Rooijen

Prima internationale levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Was blij dat ze ons vanuit Nederland een topper van 2.10 mtr lang konden leveren - want niet te krijgen in Frankrijk. Paar kleine misverstanden met de levering in Frankrijk rondom jaarwisseling,... Was blij dat ze ons vanuit Nederland een topper van 2.10 mtr lang konden leveren - want niet te krijgen in Frankrijk. Paar kleine misverstanden met de levering in Frankrijk rondom jaarwisseling, maar uiteindelijk prima opgelost. Goede klantenservice

Snelle en goede levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snel binnen en heel blij met het Ducky dons quattro kussen. En zelfs nog 10% korting gekregen.

Sagah

Matras aankoop succesvol!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle service en een mooi matras. Keurig verpakt en bezorgd. Ik ben er blij mee

Don Burchartz

Plastc matras

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

De plastic matras is van zeer sterke kwaliteit. Zeker aan te bevelen indien je matrassen e.d. moet verhuizen. Scheurt zeker niet!

Ellen B

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Had per abuis de verkeerde maat besteld, werd prompt hersteld, zonder gedoe. Uiterst vriendelijk en professioneel.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Breng- en ophaalservice uitstekend. Het matras voldoet aan de verwachtingen. Het gratis textielpakket idem.