Goed product, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik heb enkele matrashoezen besteld. De hoezen zijn fijn om te gebruiken voor het opbergen van matrassen. Netjes op tijd geleverd.

is prive persoon

Ik ben heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

ik heb mijn matras nog niet maar als ik vragen heb krijg ik heel vlug een antwoord terug en bellen ze zelf nog eens dat vind ik heel goed

M Dogan - van Moll

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle service en matras opberg hoezen van een goede kwaliteit

Jurgen

Kussen besteld

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Een dag eerder geleverd dan was aangegeven, en ik was al heel lang op zoek naar een fijn kussen. Ikbhad vorige week een hotel overnachting, en daar hadden ze zón kussen

Goede kwaliteit

Past goed,goede kwaliteit.

C.

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Fijn dat je hier kussens kan testen. Erg behulpzaam en goed geregeld.

j hansum

Topservice!!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Had een foutje gemaakt in mijn afleveradres. Matrassen.nl heeft alsnog snel en kosteloos het product geleverd. Topservice!!

Rolandi Madou

Matraszakken

vlug geleverd

Mark

Hoge kwaliteit na snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matrassen.nl heeft een makkelijk bestelmenu en ondanks dat het eindbedrag aan de lage kant was, waren de verzendkosten toch gratis.
Binnen 24 uur lag het product (molton voor een hoofdkussen)...
Binnen 24 uur lag het product (molton voor een hoofdkussen) bij mij op de deurmat en ik ben er nog steeds erg tevreden over. Prima kwaliteit!

Jacobhamel

Levering, ik had graag bij mijn bestelling van de matras zakken gezien. Of ze ook afsluitbaar waren. Nu is dat niet zo. En kan ik er niets meer aan doen dan tapen.

goed