Cor

Heerlijk kussen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Tijdens het proefslapen heb ik ontdekt dat deze kussen heerlijk zijn om op te slapen. Vele jaren niet zo goed geslapen.

Jan van der Dussen

In orde

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Pakketje ontvangen zoals het moest zijn.

Adrie Spruit

Goed contact over vertraging bij de leverancier

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Vertraging kan gebeuren, maar zoals de titel al zegt: daarover was goed en vlot contact met Matrassen.nl, men zat er achteraan en hield me op de hoogte.

Michel

Kussen snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Eenvoudig bestellen en snel geleverd hoofdkussen, zonder bezorgkosten.

Derksen John

Verhuis hoes matras

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Snel geleverd.

G Grave

Alles ging prima, bedankt

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik heb dit merk al jaren, helaas is mijn favoriete kleur blauw niet meer te krijgen, maar de kwaliteit is goed en daar gaat het tenslotte om. De prijs was ook aantrekkelijk. De levertijd kan wat... Ik heb dit merk al jaren, helaas is mijn favoriete kleur blauw niet meer te krijgen, maar de kwaliteit is goed en daar gaat het tenslotte om. De prijs was ook aantrekkelijk. De levertijd kan wat korter, maar ik begrijp dat ze op bestelling gemaakt worden. Bedankt. vrgr.

Kussen van Ducky Dons besteld.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Kussen besteld met 60% eendendons. Werd netjes thuisbezorgd. Super kussen. Heel erg blij mee. Heel zacht en een heerlijk volume.

Michaela

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

King

Super klantendienst

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik had wat besteld en volgens de track en trace zou het aan mijn brievenbus liggen. Maar niets gevonden. Toen had ik gebeld en zonder argument zeiden ze dat ze het nogmaals gingen opsturen! Vandaag... Ik had wat besteld en volgens de track en trace zou het aan mijn brievenbus liggen. Maar niets gevonden. Toen had ik gebeld en zonder argument zeiden ze dat ze het nogmaals gingen opsturen! Vandaag mijn pakje goed ontvangen!

Fred

Betrouwbaar en snel

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Keuze was snel gemaakt via de site en artikel is snel en goed afgeleverd