Matchu

Prima service! Goed
Materiaal!

Balance board

Jos

Kort contact gehad super vriendelijk nononsens geholpen

Sup

Jos Schaefer

Accuraad en vriendelijk te woord gestaan

Sub board

Pierre Boekestein

Snelle service, goede communicatie

Sup

willem van der lee

fietshelm

jannie kuik

Het was er snel en correct en zag er goed uit

warmte en koude compres

José Looman

Razend snelle levering!

Lacrosse balletje

Irene Poolman

Ik wist dat het in elkaar zetten een zware klus was als vrouw zijnde. Dit had ik gelezen in de reviews.

Echter kreeg ik het met heel veel inspanning voor elkaar. Ik was super trots dat hij mij alleen gelukt was. Echter binnen een minuut vloog het gevaarte weer terug. Dit ging gepaard met veel geweld en je kunt je voorstellen dat ik daar erg van geschrokken ben.
Na een half uur weer mijn krachten bijgezet. Netjes de trampoline weer op het kleed gezet zoals op het filmpje getoond werd. Eindelijk weer gelukt het ding open te klappen. Echter toen dit gelukt was zat het kleed er tussen en moest ik hem weer naar de beginstand brengen.
Gelukkig kreeg ik bezoek , een grote sterke man. We legden er nu handdoeken onder. Helaas ook die handdoeken kwamen er tussen. Toen we na een lang verhaal kort met z'n tweeën eindelijk de trampoline hadden opengevouwen, wat met 2 man sterk wel makkelijker ging, schoot het ding weer terug tegen de pols van mijn bezoek. Zie de foto's. Na lang koelen bleek dat we toch niet naar de dokterspost hoefden te reizen. De vingers bewogen nog maar de man had wel veel pijn. Echt heel gevaarlijk dit. Snap het niet, want het ding zat goed strak in elkaar.
Na een half uur nogmaals heel voorzichtig een poging gewaagd. Dit lukte en kregen wij ook de kans de veiligheids-pallen te plaatsen, zodat het gevaarte niet weer terug kon schieten.
Het filmpje liet zien dat de poten er makkelijk onder gedraaid konden worden. Dit lukte dus niet. Het ging erg stroef en liep halverwege helemaal vast. Ik heb het schroefdraad met olie ingespoten. Dit hielp en toen draaiden de poten makkelijker mee.
Kortom, het is niet makkelijk het ding in elkaar te zetten. Het heeft mij 3 uur gekost. Met name ook dat de sleutel van de schroeven niet goed paste waardoor er veel tijd mee gemoeid was deze aan te draaien. Mijn twee handdoeken moeten weggooien door de gaten die erin zijn gekomen met uit elkaar klappen. Zojuist een paar sprongen gewaagd. Dit is mij bevallen. Echter wil ik dit toch melden gezien het niet zonder risico is de trampoline in elkaar te zetten. Ik heb alle veiligheidsvoorschriften vooraf gelezen en daar zeker rekening mee gehouden. Dit verhaal ook gestuurd naar de klantenservice. Kreeg een sumiere reactie terug. Het verhaal van de pols kreeg nog een staartje maar daar zal ik niet over uitwijden.
De trampoline bevalt wel goed. De stang vind ik onstabiel. Ik moet hem tijdens het springen steeds weer vastdraaien.

trampoline

Burcu Uzer

Company responded right away and I got my missing product

Fitnessmat grijs

Rory Kole