Roberto

Ik had een broodtrommel online gekocht maar was aangekomen met twee lichte deuken. Nadat ik Massamarkt hierover had gemaild kreeg ik antwoord dat er tot hun spijt er geen andere broodtrommels meer... Ik had een broodtrommel online gekocht maar was aangekomen met twee lichte deuken. Nadat ik Massamarkt hierover had gemaild kreeg ik antwoord dat er tot hun spijt er geen andere broodtrommels meer in voorraad waren en dat zij daarom mijn geld terug zouden storten, en dat ik de broodtrommel mocht houden. Ondanks de twee lichte deuken, ben ik heel blij met de broodtrommel en staat nu in mijn kast.
Ik vind dit een zeer goed service: vriendelijk en zonder enig probleem verantwoordelijkheid nemen. Dit kom ik zelden meer tegen. Een pluim!!

Ik voelde mij echt koning als klant - Massamarkt deed er alles aan om mij goed te bedienen.

Danial

Er was een miscommunicatie, maar alles is netjes opgelost en ik heb mijn geld terug gehad.

Netjes gehandeld.

karel bosgraaf

Goede vakkundige klantenservice, ik ben zeer goed geholpen door de heer Visser. Hierdoor heb ik een keuze kunnen maken.

snelle reactie

Wil

Nadat we servies van boerenbond hadden gekocht bleek een bord scheuren te hebben. Na een belofte van vergoeding niets meer gehoord??
Na deze feedback is alles helemaal goed gekomen, zelfs meer...
Na deze feedback is alles helemaal goed gekomen, zelfs meer gekregen dan de schade was. KEURIG.

Alsnog hun woord houden. KEURIG.

Dirk

Slechte serviceartikel gaat binnen garantietermijn kapot en kan 10% korting krijgen.Ik wil gewoon dat het,gemaakt wordt, nieuw artikel; of geld terug.Geen van deze 3 opties is volgens massamarkt een... Slechte serviceartikel gaat binnen garantietermijn kapot en kan 10% korting krijgen.Ik wil gewoon dat het,gemaakt wordt, nieuw artikel; of geld terug.Geen van deze 3 opties is volgens massamarkt een optie.NOOI MEER IETS VAN MASSAMARKT.

Beste heer, mevrouw,
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden uiteraard graag contact met u willen opnemen om
u een goede oplossing te bieden.
Helaas hebben wij geen directe contactgegevens van u. Zou u zo goed willen zijn contact met ons op te nemen via +31 (0) 50 - 211 25 88 of anders via klantenservice@massamarkt.nl

GF

Product omschrijving klopt niet, reageren niet op klachten

kees

Slecht bedrijf

nee

Mevr de hoog

Ik heb het verkeerde gehad

Ilona

Bij mijn bestelde artikel kreeg ik enkele reclame folders van andere bedrijven en een blikje bier %.
Dit geeft een rommelige indruk!!
Het bestelde had zonder dit als briefpost...
Dit geeft een rommelige indruk!!
Het bestelde had zonder dit als briefpost verzonden kunnen worden, lijkt mij!

Angela Vos

Snelle levering en ik er was 1 product beschadigt, en binnen een week had ik al een nieuwe in huis

snelle levering en reageren snel op de mail