Dirk Jacquemyn

Buiten dat men bestelling van 3 producten niet in voorraad was. en in backorder kwam ging het nog vooruit. maar de levering via PostNL was wel een ontgoocheling 3x werd de levering uitgesteld.

kan ik even geen antwoord op geven. zal ik pas kunnen doen als ik nog een bestelling doe

Gert-Jan van der Heiden

Snel geleverd, goede informatie en beschrijvingen. Ruim vegan aanbod aan scheerschuim / -crème. 🪒 was unisex, dus eh shaving.nl. Man vrouw pffff

Jos F J

Positieve eerste ervaring. Probleemloos.

Harold

Vanmorgen ter plekke vaste klant geworden. Juan heeft alle tijd genomen om verschillende Safety Razors uit te leggen. Hele leuke ochtend en leerzaam.Juan bedankt......toppie

Michel Robert

Zeer correct en vriendelijk.

Flexibel in aanpassen van bestelling.

Harold Timmermans

Via Youtube erg duidelijke filmpjes. Persoonlijk…. Aardige msn die zijn liefde voor het scheren graag wil overbrengen

Netjes, aardig, goede info, snel resgerrn

Ilias

Top!

Het product werkt

Mireille Leleux

Goede eerste ervaring

Fons Van den Aarssen

Het door mij bestelde artikel was niet op voorraad en ik kreeg een alternatief aangeboden. Helaas voldoet het alternatief voor mij niet. Komt qua geur niet in de buurt van wat ik had besteld. Het... Het door mij bestelde artikel was niet op voorraad en ik kreeg een alternatief aangeboden. Helaas voldoet het alternatief voor mij niet. Komt qua geur niet in de buurt van wat ik had besteld. Het is dus geen volwaardig alternatief.

Service en snelheid

Fons van Lith

Prima. Alleen bezorging minder (PostNL heeft er een handje van door te rijden en te melden dat je niet thuis was terwijl ik er speciaal de hele dag voor thuis gebleven was).

assortiment, afspraken, verpakking