Edwin

Goed product

oliver Luth

Makelijk bestellen en veel keuze

Goede service

Jasper Belle

Een correct en klantvriendelijk bedrijf.
Een zeer goed adres om je scheergerei te kopen.

Manandshaving alles voor natscheren.

Wouter Stolp

Ruim assortiment, overzichtelijke webshop en normale prijzen. Niet speciaal duurder of goedkoper dan andere webshops. Ze maken alleen de beloofde verzendtijd niet waar. "Vóór 23:45 besteld, morgen... Ruim assortiment, overzichtelijke webshop en normale prijzen. Niet speciaal duurder of goedkoper dan andere webshops. Ze maken alleen de beloofde verzendtijd niet waar. "Vóór 23:45 besteld, morgen je bestelling thuis" is een zeer ruime verzendtijd, maar als je het niet waar maakt leidt het alleen maar tot onnodige irritatie. Zet dan een minder spectaculaire verzendtijd op je website die je wél waar kan maken.

Ruim assortiment en overzichtelijke webshop.

Ronald T

Goede kwaliteit scheerbenodigdheden en geleverd volgens afspraak..

Fotopersbureau Homburg

Ik wist helemaal niets van Manandshaving, maar werd dol enthousiast door de leuke en duidelijk video en bijbehorende aandachtspunten. Dat trok mij over de streep om van de wegwerp krabbertjes over... Ik wist helemaal niets van Manandshaving, maar werd dol enthousiast door de leuke en duidelijk video en bijbehorende aandachtspunten. Dat trok mij over de streep om van de wegwerp krabbertjes over te gaan een echte houder met vlijmscherpe mesjes. Dank jullie wel dat ik dat mocht ontdekken. Ik ben 78 jaar en helaas nu pas overgestapt naar heerlijk glad scheren dankzij “Manandshaving”.

Duidelijkheid naar een openbaring. Dank jullie wel. Super snelle levering !!!

Ezra Vanharen

Zeer goed