michel fivez

Bij de bestelling op ;een vrijdag, kreeg ik pas na aandringen via mail op maandag de info over het verzenden van mijn bestelling. Op de website stond "vandaag bestellen, morgen bij u thuis".... Bij de bestelling op ;een vrijdag, kreeg ik pas na aandringen via mail op maandag de info over het verzenden van mijn bestelling. Op de website stond "vandaag bestellen, morgen bij u thuis". Misschien de belofte op de website aanpassen.

De scheerzeep zonder parfum. deze is moeilijk te vinden. Meer en meer mensen hebben contact-allergiën waardoor het gebruik van parfum verboden is. Hebben jullie ook parfum vrije aftershave?

Patrick

Mensen hebben kennis van zaken! Goede uitleg en demonstratie gehad.

Jw

Great customer service via email

Koenen

Mijn ervaring is positief

Snelle reactie plus aanbod van alternatief indien niet beschikbaar

Harold van Dam

Fijne webshop die ook veel informatie biedt en een uitgebreid assortiment heeft. Prima advies (telefonisch) gehad van dhr. Ettema na een prettig gesprek. Bezoek aan de winkel gebracht. Veel... Fijne webshop die ook veel informatie biedt en een uitgebreid assortiment heeft. Prima advies (telefonisch) gehad van dhr. Ettema na een prettig gesprek. Bezoek aan de winkel gebracht. Veel informatie van de enthousiaste heer Ettema gehad. Hij had veel kennis van zaken.

Uitgebreid assortiment, prima gedegen advies.

Bo

Zie sterke punten

Prima snelle dienstverlening

Ron

Voordelig en snel

Goede prijs en snelle levering Keurig netjes op de hoogte gehouden levering

John Kardol

Leuke filmpjes, zeer instructief!

Laten zien hoe je je het beste kunt scheren. Van voorbereiding tot after shave! Erg leuk.

Dirk Jacquemyn

Buiten dat men bestelling van 3 producten niet in voorraad was. en in backorder kwam ging het nog vooruit. maar de levering via PostNL was wel een ontgoocheling 3x werd de levering uitgesteld.

kan ik even geen antwoord op geven. zal ik pas kunnen doen als ik nog een bestelling doe