Majstra

Ephraim Isaac

Heel fijn

Ze geven goed service bij retourneren van product.

Meer foto's van producten uploaden

HJ Kroon

Snelle levering van het bestelde product. Communicatie is goed te noemen

Erg meegaand. Bij een vraag krijg je snel een antwoord en doen niet moeilijk als de bestelling anders moet.

Geen. Vooral doorgaan zo.

W Hamelink

Goede Website en snelle levering

G.J. Ikkink

Hulp met instaleren

Cor Zeeman

Na levering per e-mail contant gehad ivm gebruiksaanwijzing, reageerde naar tevredenheid op korte termijn

Kees

Top bedrijf

Goede tv boxen ze maken waar wat ze schrijven

Francis Van der wateren

Ik heb een kinder tablet gekocht van het merk Lipa veidoo. Er stond in de beschrijving op de website, niks over de engelstalige installatie. Waardoor ik dacht dat het een 2e hands tablet was. Ook... Ik heb een kinder tablet gekocht van het merk Lipa veidoo. Er stond in de beschrijving op de website, niks over de engelstalige installatie. Waardoor ik dacht dat het een 2e hands tablet was. Ook was er geen gebruiksaanwijzing in het Nederlands. Graag erbij vermelden.

Snelle service

Ervan proberen uit te gaan, dat mensen die een tablet kopen. Niet weten wat voor jullie logisch is.

Perry

Goede prijs/product

Snelle reactie m.b.t afhandelen van order

Product moet snel kunnen schakelen tussen HDMI en USB-C modus

Klussenbedrijfbussen

Goede service

Snelle levering en goede spullen

L.E. van Herpen

Erg prettig, om te kopen. Ik was even ongerust door de berichten, deze zijn minder dan ik gewent ben van onlineaankopen. Maar de communicatie was eigenlijk voldoende. Meer heb je niet nodig.

Duidelijke en geen overbodige teksten of berichtgeving.

Misschien een tekst aanpassing in het eerste bericht van "aankoop ontvangen en uw koop wordt verwerkt" er wordt geen te verwachten hoeveelheid dagen bij gezet. Omdat ik het zaterdag gekocht had... Misschien een tekst aanpassing in het eerste bericht van "aankoop ontvangen en uw koop wordt verwerkt" er wordt geen te verwachten hoeveelheid dagen bij gezet. Omdat ik het zaterdag gekocht had dacht ik dat ik het maandag zou ontvangen maar het werd dus dinsdag. Die verwachting lees je zo omdat er staat "werkdag" op de site.
De vraag "After sales" kun je eigenlijk nog niet beantwoorden, er is tenslotte nog niets aan de hand geweest of je moet het kapot ontvangen hebben.