Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Sabrina

Heel erg blij met onze prachtige geboortekaartjes!

Site is duidelijk
Ontwerpcheck is ook zeer prettig

Laura

Fijne ervaring. Snel, makkelijk en mooie kaartjes. Erg blij mee!

Makkelijk in gebruik. Snel geleverd!

Wietske

Kaarten, gastenboek, kinderakte, sluitzegels en glazenlabels besteld, allemaal in dezelfde style. Zelf alleen een foutje op het gastenboek gemaakt, super stom natuurlijk! Maar super goed opgelost... Kaarten, gastenboek, kinderakte, sluitzegels en glazenlabels besteld, allemaal in dezelfde style. Zelf alleen een foutje op het gastenboek gemaakt, super stom natuurlijk! Maar super goed opgelost door Made for Moments. Nogmaals super bedankt voor de service en het oplossen!

Top klantenservice!

Beste Wietske,
Beste Wietske,
Super bedankt voor de prachtige review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde bestellingen en het oplossen van het foutje! We hebben graag met je samengewerkt en wensen je een mooie dag toe in september en heel veel geluk!

Nienke

Top ervaring, erg enthousiast

Precies maken zoals ik het wil

Marja van Hese

Héél blij met het resultaat en de service!!!

Goed bereikbaar en snelle reactie, dank!

Chiara

Made for Moments heeft veel mooi aanbod aan kaarten voor speciale gelegenheden. De kwaliteit is over het algemeen goed en de levering was vrij snel. Over bijna alles tevreden geweest.

Veel keuze aan verschillende designs en de mogelijkheid om de kaart naar je eigen smaak te maken, waardoor je het heel persoonlijk kunt maken.

Beste Chiara,
Bedankt voor je mooie review, super om te horen dat je over bijna alles tevreden bent!
Beste Chiara,
Weet dat wanneer er vragen of opmerkingen zijn, dat wij als team klaar staan om je te helpen. Als je nog terug wilt komen op jouw genoemde verbeterpunt, horen we dat graag!

Renate

Super blij met de mooie kaart

Beste Renate,
Bedankt voor de mooie review, super om te horen dat je zo blij bent met de mooie ontworpen kaartjes!

Linda

Prima!

Prima kwaliteit en leveringstijd. Veel mogelijkheden.

Dick

Goed aanbod. Bestellen is iets ingewikkelder.

Elleke

Heel goed

Beste Elleke,
Bedankt voor de prachtige beoordeling, fijn om te horen dat je zo tevreden bent!