Marian Groenenboom

Keurig op tijd via de post. Netjes beschermd ingepakt

Reactie Maastricht Store:

Wat fijn! Bedankt voor deze positieve review en veel plezier ermee. Hartelijke groet, team Maastricht Store.

Jolanda Mathot

Bedankt voor deze positieve review. Hartelijke groet, team Maastricht Store

Marian Van der slikke

We hebben het boek van Tim Pijpers digitaal gekocht.
Binnen enkele dagen bezorgd, zorgvuldig verpakt, netjes bezorgd.

Reactie Maastricht Store:

Bedankt voor de review, dat is fijn om te lezen.
Veel leesplezier.

Simone Zwart

Prima zaak top service

Bedankt voor de review.
Daar zijn we blij mee.

Jose Moonen

Bedankt voor de review.
Veel plezier met de aankoop.

Paul Korten

Snelle en correcte levering

Reactie Maastricht Store:

Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier met de aankoop. Hartelijke groet, team Maastricht Store

Annemiek Courtens

Zeer goed.
Klantvriendelijk en snel!

Reactie Maastricht Store:

bedankt voor deze positieve review. Veel plezier met de aankoop. Hartelijke groet, team Maastricht Store

bert groenman

Kaart besteld, fietsen over Pietersberg en omstreken. Vlotte afwerking, leuke kaart ook.

Reactie Maastricht Store:

Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de kaart. Hartelijke groet, team Maastricht Store

Akke Hofma

Prachtige kopjes snel bezorgd en keurige prijs.

Reactie Maastricht Store:

Ik vind de toeristische informatie over Limburg en/of Maastricht echt heel erg onduidelijk. Sinds de VVV's geen algemene toeristische organisatie meer blijkt te zijn, is het verkrijgen van... Ik vind de toeristische informatie over Limburg en/of Maastricht echt heel erg onduidelijk. Sinds de VVV's geen algemene toeristische organisatie meer blijkt te zijn, is het verkrijgen van toeristische informatie in Nederland echt erg vervelend. Ik begin dan maar met intoetsen: VVV Limburg ". Vervolgens krijg ik tal van mogelijkheden. Hier in Brabant is de VVV voortaan: "Visit Brabant". Dat werkt hier naar behoren. Dus ik zal: "Visit Limburg" moeten hebben, denk ik. Heel vreemd, hier geen informatie over Maastricht! Wel over andere minder grote/belangrijke steden. Dan heb je nog: "Bezoek Maastricht", en Parkstad Limburg en Maatricht Store. Ik kan er geen wijs uit en het irriteert behoorlijk. Bij Visit Limburg staat wel dat dat de officiele toeristische website van Zuid Limburg is. Waarom is er in Limburg geen behoorlijke samenwerking tussen alle verschillende organisaties en gewoon 1 behoorlijke website? Verder ben ik tevreden over het opsturen van de folder maar ik had liever mezelf veel tijd bespaard met het opduikelen van alle info voor mijn bezoek aan Limburg. Met vriendelijke groet

Bedankt voor uw review.
Jammer om te horen dat het onduidelijk voor u is.
Visit Zuid Limburg is inderdaad een organisatie die veel informatie heeft over steden in Zuid Limburg.
Maar als...
Bedankt voor uw review.
Jammer om te horen dat het onduidelijk voor u is.
Maar als Maastricht hebben we een eigen organisatie.
Al onze informatie over de stad vindt u op www.bezoekmaastricht.nl . Daaronder valt ook de fysieke Maastricht Store (tevens informatiepunt) en de webshop www.maastrichtstore.com .
Dat hoort dus allemaal bij elkaar. Hopelijk helpt dit voor de volgende keer.