A Gilissen

Er zijn genoeg kleinere en grotere cadeaus om uit te kiezen. Voor iemand anders of voor jezelf. Ze zijn mooi, praktisch, grappig en/ of prachtig.

Reactie Maastricht Store:

Bedankt voor de mooie review!
Groet, Team Maastricht Store

Milou Stoffels

Duidelijke website. Ik heb 4 koffiekopjes besteld, deze waren verpakt in een doos waar er normaal 6 in zaten. Verder niet individueel beschermd, dat was jammer. Ze hadden kapot kunnen gaan tijdens... Duidelijke website. Ik heb 4 koffiekopjes besteld, deze waren verpakt in een doos waar er normaal 6 in zaten. Verder niet individueel beschermd, dat was jammer. Ze hadden kapot kunnen gaan tijdens transport.

Bedankt voor uw review.
We hadden de kopjes inderdaad individueel nog kunnen beschermen.
Gelukkig is het wel goed gegaan met verzenden.
Veel plezier met de aankoop.
Hartelijke...
Bedankt voor uw review.
We hadden de kopjes inderdaad individueel nog kunnen beschermen.
Gelukkig is het wel goed gegaan met verzenden.
Veel plezier met de aankoop.
Hartelijke groet,

JOHN PERRY

Sjiek

Reactie Maastricht Store:

Dat vinde veer ouch sjiek.
Bedaank!

Petra Schuimer

Mooie producten. Snelle levering.
Goed verpakt. Helemaal top !

Bedankt voor uw review.
We zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met de aankoop.
Hartelijke groet,

jpm pijnenburg

Was eerste aankoop in deze winkel maar alles perfect geregeld 👍

Reactie Maastricht Store:

Leuk! Dank je wel voor deze positieve feedback. Veel plezier ermee. Groet, team Maastricht Store.

Pascalle Hermans

Makkelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Zeer goed verpakt.

Renate Jeukens

Leuke store , veel info

Reactie Maastricht Store:

Bedankt voor deze positieve review! Leuk om te horen. Groet, team Maastricht Store

Jolanda Heckers

Goed, maar het zou fijn zijn als de winkel inderdaad ook in de spilstraat nummer 1 te vinden zou zijn want ik was vandaag in de Spilstraat en daar was geen winkel, vooral voor de mensen die in... Goed, maar het zou fijn zijn als de winkel inderdaad ook in de spilstraat nummer 1 te vinden zou zijn want ik was vandaag in de Spilstraat en daar was geen winkel, vooral voor de mensen die in maastricht wonen zodat het niet zo duur zou worden!!!

Jean Heuts

Uitstekende en snelle service. Prima producten!