A. Vonk

Wij hebben stalen aangevraagd omdat wij niet bekend waren met dit product, het is netjes afgeleverd door de bezorgdienst en ook nog nagebeld om door Looslay om te vragen of alles naar wens is. Ik... Wij hebben stalen aangevraagd omdat wij niet bekend waren met dit product, het is netjes afgeleverd door de bezorgdienst en ook nog nagebeld om door Looslay om te vragen of alles naar wens is. Ik heb hier dan een goed gevoel bij.

N. Vijzelaar

In tegenstelling tot mijn indruk van de website, was het niet mogelijk om dat wat ik aan pakketten over had te kunnen ruilen. Het contact hierover kwam moeizaam tot stand (twee mails en een... In tegenstelling tot mijn indruk van de website, was het niet mogelijk om dat wat ik aan pakketten over had te kunnen ruilen. Het contact hierover kwam moeizaam tot stand (twee mails en een telefoontje nodig voor ik een reactie kreeg) en ik had dit graag vooraf willen weten.

Tessa de Bruijn

Prima ervaring, mooi op tijd geleverd, nette bevestiging per mail en nagekomen wat gevraagd is.

Tim

Top, snel geregeld en duidelijke communicatie

Hendriks

Prima service en deskundig advies.

Harry van Hoof

Na ontvangst van de proefstalen hebben we 'onze' vloer besteld en kwam onze bestelling een paar dagen later. We zijn meer dan tevreden en genieten volop van onze mooie vloer :-) Bedankt voor de... Na ontvangst van de proefstalen hebben we 'onze' vloer besteld en kwam onze bestelling een paar dagen later. We zijn meer dan tevreden en genieten volop van onze mooie vloer :-) Bedankt voor de prima service.

Michael

Bij ontvangst van de proefstalen hebben we gezien de kwaliteit erg goed is. SimpLay American Oak besteld die met 4 werkdagen netjes is geleverd. Het leggen ging erg snel, hebben we zelf gedaan. Erg... Bij ontvangst van de proefstalen hebben we gezien de kwaliteit erg goed is. SimpLay American Oak besteld die met 4 werkdagen netjes is geleverd. Het leggen ging erg snel, hebben we zelf gedaan. Erg tevreden, het ligt heel mooi. Bedankt

Droste

Fantastische service. Niels heeft ons echt goed geholpen en ons steeds opnieuw te woord gestaan met al onze vragen. De proefstaal service is echt geweldig. Je krijgt een heel deel en een heel mooi... Fantastische service. Niels heeft ons echt goed geholpen en ons steeds opnieuw te woord gestaan met al onze vragen. De proefstaal service is echt geweldig. Je krijgt een heel deel en een heel mooi magazine. Dit hebben wij bij geen andere site zo ervaren. Hele dikke aanrader!