Nienke De Jong

Zeer tevreden over het bedrijf. We werden netjes op de hoogte gebracht van de levering. Ook werd het netjes verpakt bij ons thuis geleverd.

Senna Knol

Te weinig communicatie, maar uiteindelijke resultaat is uitstekend

Manouk Brinks

Snel staal ontvangen

Jan Ruurd Prakken

We hebben bij dit bedrijf een pvc vloer gekocht. We zijn daar super tevreden mee.

Reina Touw

Vooraf informatie gevraagd over de Looselay pvc vloeren. Contact gehad met Niels van Looselaypvcvloeren.nl, naar volle tevredenheid. Hij geeft snel een reactie. Ook als hij op een moment geen tijd... Vooraf informatie gevraagd over de Looselay pvc vloeren. Contact gehad met Niels van Looselaypvcvloeren.nl, naar volle tevredenheid. Hij geeft snel een reactie. Ook als hij op een moment geen tijd heeft laat hij dat weten en komt er op het aangegeven latere moment op terug. Deskundig advies. Vanwege het positieve gevoel na zijn reacties besloten een vloer te bestellen. Ook na het bestellen prima overleg gehad over de bezorgdatum èn -tijd. Ook de vervoerder zelf was erg correct.
De vloer is inmiddels binnen en is er een begin gemaakt met het leggen. Het leggen is erg makkelijk, het afkorten doe ik met afkortzaag, met een scherp tapijtmes vond ik nog niet zo makkelijk gaan. De Looselay pvc is erg dik, dikker dan de gewone pvc vloeren. Dit geeft mijn inziens een extra geluiddemping. De vloer blijft prima liggen en het ziet er prachtig uit.
Ik zou zowel de Looselay pvc vloer maar zeker ook het bedrijf Looselaypvcvloeren.nl van harte aanbevelen.

Jeroen van de Kolk

Hele mooie pvc vloeren, die makkelijk zelf te leggen zijn. Nu al twee verdiepingen in huis een pvc vloer gelegd en de derde is klaar om te leggen. Eén keer een tegel moeten vervangen, maar dat ging... Hele mooie pvc vloeren, die makkelijk zelf te leggen zijn. Nu al twee verdiepingen in huis een pvc vloer gelegd en de derde is klaar om te leggen. Eén keer een tegel moeten vervangen, maar dat ging prima

Lies Broeders

Snelle reactie op vragen

Sjaak Baas

Top bedrijf!
Wij waarderen heel erg het Persoonlijk contact!
Alle vragen voorafgaand aan de bestelling werden zeer professioneel beantwoord.
Op zeer korte termijn Kosteloos grote...
Top bedrijf!
Wij waarderen heel erg het Persoonlijk contact!
Alle vragen voorafgaand aan de bestelling werden zeer professioneel beantwoord.
Op zeer korte termijn Kosteloos grote proefstukken van verschillende vloeren mogen ontvangen.
Veel keuze in design en soort vloer.
Snelle levering van de bestelde vloer, binnen 5 werk dagen goed verpakt in huis!
Kwaliteit van de vloer ziet er goed en degelijk uit.
Kortom zeer tevreden!

Arnoul Courant

Prachtig product!! Zeer eenvoudig te verwerken en correct geleverd

Joost Colijn

Prettige manier van bestellen. Hele duidelijke site,