Yvette

Supersnel 3 kleurenstalen geleverd gekregen, met mogelijkheid om eventueel extra bij te bestellen. Erg mooi materiaal. Telefonisch contact gehad t.a.v een geschikte ondervloer en vriendelijk en... Supersnel 3 kleurenstalen geleverd gekregen, met mogelijkheid om eventueel extra bij te bestellen. Erg mooi materiaal. Telefonisch contact gehad t.a.v een geschikte ondervloer en vriendelijk en eerlijk geholpen. Nu nog een keuze maken en dan bestellen!

Martin Schenderling

Looselaypvcvloeren.nl houdt zich aan de afspraak en stuurde ons prima samples. We zijn ons nu aan het oriënteren vanwege een andere woning waarin we deze vloeren zeker een kanshebber achten; vrij... Looselaypvcvloeren.nl houdt zich aan de afspraak en stuurde ons prima samples. We zijn ons nu aan het oriënteren vanwege een andere woning waarin we deze vloeren zeker een kanshebber achten; vrij eenvoudig zelf te leggen zonder ondervloeren en gedoe. Zeker eenaanrader!

Martijn Schouten

Zeer snelle verzending van PVC stalen

Tjitske Schouten

Erg snelle reactie, en goede vloerstalen mogen ontvangen. Ziet er allemaal erg netjes uit!

Kaat Logemann

Vriendelijke, hulpvaardige , geduldige en kennis van zaken hebbende medewerkers.

Anouk Karremans

Top service, en snelle levering. Heb een proefstaal besteld voor mijn studie.

An de Bot

Erg behulpzaam bij het maken van een keuze. Stalen zijn geen kleine stukjes, maar een volledig element, zodat je beter kan voorstellen hoe de vloer wordt.

Eveline Krijger

Zeer betrouwbaar, goede service en klantvriendelijk.

Peter Bruijnes

Snelle respons op aanvraag stalen

ac de wilde

Zeer goed