Sandra Smits

Ik ben al jaren een trouwe fan van Lok. Ze blinken uit in kwaliteit van de goederen en de service. Zodat ik nog jaren van genieten van de vloerbedekking en raambekleding.

Service en kwaliteit. Meedenken met de klant.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste mevrouw Smits, hartelijk voor uw positieve reactie en mooie reactie. Maak er wat moois op uw nieuwe stek!

Robbers

Goede oplossing geboden voor een struikelprobleem waar anderen niet wisten hoe ze het op moesten lossen. Prijs was goed en snel geleverd, wat mij betreft prima!

Snelheid en oplossingsgericht denken

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste heer Robbers, natuurlijk graag gedaan en leuk om te lezen dat u het kon waarderen, tot een volgende keer!

Lok heeft bij mij in de huiskamer een PVC vloer gelegd

Zeer behulpzaam met verzetten van meubels die nog in de kamer stonden.
De vloer ligt er prima in.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Hartelijk dank voor uw feedback, we gaan uw verbeterpunten aanpakken. En natuurlijk nogmaals veel plezier van uw nieuwe gelegde vloer!

F Keizer

Lok is een erg betrouwbaar en prettig bedrijf. Ze leveren conform afspraak, berekenen schappelijke prijzen en leveren zeer goede kwaliteit en prima service

Kwaliteit, service, vriendelijkheid, snel schakelen, doen wat ze beloven

Reactie Lok Woonadviseurs:

Attent dat u de moeite heeft genomen om hier tijd voor te maken. We snappen uw opmerking wat betreft de informatie op de site, gaan we volgend jaar wat aan doen!

Zeer goede ervaring met het bedrijf zowel het advies de voorbereiding van de werkzaamheden, de uitvoering daarvan en alles zeer klantgericht.

Als er iets niet helemaal goed zou zijn dan wordt direct contact opgenomen om het te verhelpen , maar alles is in mijn geval niet nodig , maar geeft wel aan dat alles in het werk gesteld wordt om de... Als er iets niet helemaal goed zou zijn dan wordt direct contact opgenomen om het te verhelpen , maar alles is in mijn geval niet nodig , maar geeft wel aan dat alles in het werk gesteld wordt om de uitvoering van de werkzaamheden uitstekend te doen en de klant tevreden te stelln.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Hartelijk dank voor de uw zichtwijze en attent dat u aan de review wilde deelnemen.

Kasteelcafe de Zalmen

Zeer tevreden

Dienstverlening, afspraken nagekomen, snelle afhandeling

Reactie Lok Woonadviseurs:

Hartelijk dank voor de genomen moeite en de waardering!

Kroon

Prima. Goede service en vriendelijke mensen

Goed advies en goede service.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Dank u wel voor uw review!

Raamdecoratie

Advisering en service

Mike van Delft en Marieke Derksen

Zeer vakkundige en prettige mensen om aankopen bij te doen.

Zeer flexibel in de planning, je weet dat het altijd goedkomt. Denken goed mee in een specifieke situatie, niets is teveel!

Sylvia

Bij toeval hier binnengestapt en zeer tevreden met de aankoop

zeer deskundige en hulpvaardige medewerkers