Prima ervaring!

Nemen de tijd, makkelijk in de omgang.

Met. Foppen

De verkoper heeft hart voor zijn werk en heeft een engelen geduld niets was hem teveel.en ik ben verschrikkelijk vervelend met keuzes maken.Hij bleef maar sjouwen en met een glimlach zijn werk te... De verkoper heeft hart voor zijn werk en heeft een engelen geduld niets was hem teveel.en ik ben verschrikkelijk vervelend met keuzes maken.Hij bleef maar sjouwen en met een glimlach zijn werk te doen. Echt mijn petje af. De vloeren leggers hebben mij versteld doen staan het is prachtig geworden ik zag er tegenop over hoe de plinten zouden worden want dat vind ik bij niemand mooi ook in ons huis in Otterlo vind ik het vreselijk lelijk. Maar ik kwam in de Vrijhof en doe de deur open en zag toch een stukje kunstwerk.het kan niet mooier zijn dan het nu is. De winkel en het personeel staan bovenaan mijn lijstje en beveel ik iedereen aan.

Het geduld , de netheid . liefde voor hun vak dat merk dat merk je aan alles

Joke van Hoogeveen

Klasse! Lok heeft bij ons een houten vloer gelegd in de woonkamer en keuken. Zeer netjes afgewerkt met oog voor detail. Niet voor niets bekend in Renkum en omstreken!

Heeft oog voor detail en werkt alles tot in de puntjes af.

Goed vakmanschap, aardige mensen.

Houden zich exact aan het tijdschema.

Seegers Sanders

Fantastisch! Meedenken en strakke planning.

Planning, keuze materiaal

Yvonne Souweine

Hartelijk ontvangen tijdens koopavond, die officieel tot 20.00 uur was, namen echter alle tijd voor ons waardoor het voor hen wel uitliep, dus uitstekende service!! Door verhuizing hadden wij nogal... Hartelijk ontvangen tijdens koopavond, die officieel tot 20.00 uur was, namen echter alle tijd voor ons waardoor het voor hen wel uitliep, dus uitstekende service!! Door verhuizing hadden wij nogal tijdgebrek, dus fantastisch dat er tijd werd vrij gemaakt om alles in 1 x uit te zoeken.

Snelle levering van producten en uitstekende service (zie bovenstaand)

Norbert Lourijsen

Uitstekend. Goed advies. Goede service. Perfecte montage van vloerbedekking en zonwering. Heel fijn bedrijf.

Je wordt met aandacht en tijd goed geholpen. Groot assortiment. Vakwerk.

Bertruud Marsman

Een heel prettig bedrijf, een rustige en persoonlijke begeleiding bij het uitzoeken van de producten. Onderlinge communicatie verloopt uitstekend.

Energieke 'jonge' uitstraling, heel betrokken en luisteren goed naar wat de klant wil. Zijn deskundig en comminicatie gaat als vanzelf. Je koopt een prachtig produkt in een ruim opgezette... Energieke 'jonge' uitstraling, heel betrokken en luisteren goed naar wat de klant wil. Zijn deskundig en comminicatie gaat als vanzelf. Je koopt een prachtig produkt in een ruim opgezette winkel.
Hartelijke ontvangst!

Mark Bakker

Prettige contacten en snel en duidelijk geholpen

Na bestelling in overleg de verzending keurig geregeld

Ineke van Hest- de Witte

Alleen maar goede ervaringen, al vele jaren.

Zeer krantvriendelijk en zeer constructief en creatief meedenkend.