Familie Rinia-feenstra

Wij zijn al jaren klant bij
Lok woonadviseurs en dit tot volle tevredenheid.

De vriendelijkheid van de medewerkers, de gedegen informatie over de producten en de ongekende service.

Peters

Goed bedrijf met goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

Afspraak is afspraak wat ook nagekomen wordt

Prive

In het najaar van 2019 bestelden wij een Weinor knikarmscherm van ruim 6 m breed bij de firma Lok.
Daaraan voorafgaand bezocht de eigenaar Istwan Hendriks ons thuis met de daarvoor bestemde documentatie. Hij gaf ons de tijd om in het weekend uit de wel 100 mogelijkheden qua kleur en patroon te kunnen kiezen. Niet zo eenvoudig om te doen!
Maar met de aangeboden mogelijkheid om digitaal een virtuele kijk te krijgen welke kleur/welk patroon het beste zou kunnen passen bij ons huis, was de keuze snel gemaakt.
De levering was snel. En de stoere buitendienst medewerkers kregen zonder probleem de gigantisch zware constructie boven hun macht gemonteerd aan de muursteunen. Op de millimeter nauwkeurig. Veel waardering hiervoor!
Na een winter geduld te hebben gehad, genieten wij nu dagelijks van een totaal ander buitenleven. Met de afstandsbediening is het scherm de gehele dag naar wens in te stellen.
In de winkel krijg je direct het gevoel met zeer deskundige medewerkers te maken te hebben die duidelijk in teamverband met elkaar samenwerken.

Istwan bevestigt dezelfde dag nog! per mail de gevoerde telefonische of in een persoonlijk gesprek gemaakte afspraken.
Geen misverstanden dus. Heel fijn!

Onze ervaring met de firma Lok is tot nu toe zeer prettig verlopen. We hebben zowel een pvc vloer als raambekleding bij hen uitgezocht. Hier werd alle tijd voor genomen en we kregen ook alle tijd... Onze ervaring met de firma Lok is tot nu toe zeer prettig verlopen. We hebben zowel een pvc vloer als raambekleding bij hen uitgezocht. Hier werd alle tijd voor genomen en we kregen ook alle tijd om te beslissen.
Ook het leggen van de vloer en het ophangen van de raambekleding door het team van Lok verliep prettig. Ondanks de drukke planning hebben ze gezorgd dat alles op tijd af was.

Persoonlijke communicatie, zowel telefonisch als via de mail, werd snel en adequaat gereageerd.

Oosterhuis

Ze hebben de beneden en bovenverdieping gelegd

Mooi gelegde vloer, aardige en deskundige kerels, veel mogelijk.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste mevrouw Oosterhuis,
Hartelijk dank voor uw review! Wij nemen nog even contact op over uw verbeterpunt.
Lok Renkum B.V.

Ralph Heldring

Perfect bedrijf waarmee wij al jaren zaken doen!

Punctueel, correcte bediening, komt bevestiging na, goed assortiment, plezierige medewerkers.

annelies

Excellent

straight forward, experienced, no nonsense, helpful

Roodbeen

Louter positief van de winkel tot en met de plaatsing

persoonlijk contact

Uitstekend

De heren die het kwamen bevestigen/ophangen waren bekwaam maar ook prettig in de omgang.

Vriendelijke vakmensen leveren mooi werk.

Kennis van zaken, flexibel qua planning, goede en snelle oplossing bij tekortkomingen.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste heer,
hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie, zijn we blij mee. Wensen we u nogmaals veel plezier met alles.