Snelheid levering:
Bestelgemak:
Reactiesnelheid:
Klantvriendelijkheid:

Marlies

Handig programma om de kaartjes zelf te maken. En heel snelle service

Ze gaan mee met de tijd qua ontwerp ideeën van de kaarten. En bestelgemak is goed.

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Dank je wel voor de review! Ja we doen ons best om elke keer weer de leukste kaartjes te ontwerpen.

Lieke

Zeer positief, veel keuze en snelle levering.

Mooie producten, anders dan anderen.

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Dank je wel Lieke, fijn te horen. Het is onze passie om mooie bijzondere kaartjes te maken voor jullie!

Cindy overdevest

Makkelijk

Annemiek

Lief, leuk en eigen heeft een ruime keuze in kaartjes. Het maken van de kaartjes (en sluitstickers) is erg makkelijk. Ze reageren snel en bekijken je kaartje voor het gedrukt wordt. Dit was voor ons... Lief, leuk en eigen heeft een ruime keuze in kaartjes. Het maken van de kaartjes (en sluitstickers) is erg makkelijk. Ze reageren snel en bekijken je kaartje voor het gedrukt wordt. Dit was voor ons heel fijn, want er zat bij ons een fout in de kaart. Kortom: ze zijn oplettend, geven goede service én hebben leuke kaartjes! Wat wil je nog meer?

Fijn dat het kaartje en de sluitsticker nog nagekeken word én je gevraagd word als er fouten zijn gezien, of je dit veranderd wilt hebben.

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Wow, wat een lieve review. Dank je wel. Daar doen we het voor. Net die extra leuke kaartjes en een hele fijne service ;-).

Anoeska

Fijne website. Je kunt je eigen kaart kiezen en dan heel gemakkelijk zelf editten.

Duidelijke website

Fleur Willemse

Heel positief! Snelle service en n zeer behulpzaam personeel!

Snelle, goede hulp in bestel en maak- proces. Pakketje ziet er verzorgd uit

Patrick

Snel en betrokken

Persoonlijk samenstellen van het kaartje en nauwkeurige controle van bestelling

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Hi Patrick, dank je wel voor je review. Leuk te horen. Hopelijk ben je blij met de kaartjes!

Chantal

Prettige ervaring en een mooi resultaat ontvangen.

Veel creativiteit mogelijk op de site om een kaart naar eigen wens te maken

Eline Peters

Goede ervaring!

Meehelpen met het design en persoonlijk contact

Marie-Claire

Zeer positief. Leuke kaartjes, goede prijs en zeer goede service!

Service