8.2/10
8.2/10

Renate

Uitstekende service en advies. Een zeer goede koop, ik ben uitermate tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Verrassend mooie leesbrillen voor hem en haar. Het assortiment is uitgebreid, duidelijk en inspirerend. Het is voor mij als een snoepwinkel, heerlijk! Zeer betaalbaar, zodat ik meerdere leesbrillen... Verrassend mooie leesbrillen voor hem en haar. Het assortiment is uitgebreid, duidelijk en inspirerend. Het is voor mij als een snoepwinkel, heerlijk! Zeer betaalbaar, zodat ik meerdere leesbrillen kocht. Geweldige kwaliteit.

Tip: Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Andre Rams

Mooie bril. Stevig model. Sluit goed aan. Geleverd in mooie hoes.

Ayse Ozdemir

Snelle service

Kwalitet

Nee

Koen Hoogstoel

Goede dienstverlening: keuze, info, support, levering

Henk van Lijsdonk

Buiten een mail dat een product niet op voorraad was, niks meer vernomen. product nog altijd niet binnen dan wel een update over levering

Snelle opvolging bij problemen

DPD vervangen door een betrouwbare dienst

Reactie Leesbrilwebwinkel.nl:

Dank u wel voor uw feedback. Wij hebben uw pakket zo spoedig mogelijk verzonden en hadden een positieve aflevering bevestiging ontvangen van de bezorger. Uiteindelijk bleek dat het pakketje bij de... Dank u wel voor uw feedback. Wij hebben uw pakket zo spoedig mogelijk verzonden en hadden een positieve aflevering bevestiging ontvangen van de bezorger. Uiteindelijk bleek dat het pakketje bij de buren was afgeleverd. De vervoeder had u en ons hierover moeten informeren, zodat wij wisten waar we aan toe waren. Met wat vertraging is het allemaal naar tevredenheid goed gekomen. Wij wensen u veel leesplezier en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met hartelijke groet, Team LeesbrilWebwinkel

Heleen Stapel

Alles prima in orde. Heel veel keuzemogelijkheden. Ik was op zoek naar bril die ik eerder had, die kapot was. En jullie hadden hem! Heel blij mee.

Keuzemogelijkheden en overzichtelijke website

Karel van der Velden

Erg vlotte afhandeling en duidelijke productomschrijving

H van Wordragen

Goede en snelle verzorgde levering

Rob

TOP! Aanrader! Voordelige goede kwaliteitsbrillen