8.2/10
8.2/10

Leo B

Goede website. Snelle levering. Goede Producten. Goede service.
Ik recommandeer de Leesbril Webwinkel.

De leesbrillen zijn als een Mercedes E-klasse: Hoge kwaliteit, zitten voortreffelijk, ze lezen de kleinste lettertjes en gaan jarenlang mee.
Veel variatie. Leuke vakkundige mensen: snelle...
Veel variatie. Leuke vakkundige mensen: snelle reactie en levering.

-none

Zeer Weltevreden

Ik ben zeer content met mijn nieuwe leesbril. De kwaliteit is hoogwaardig en de glazen zijn prima. De levering was supersnel en de afhandeling accuraat. Prima! Zoals het hoort...en meer! Verrassend... Ik ben zeer content met mijn nieuwe leesbril. De kwaliteit is hoogwaardig en de glazen zijn prima. De levering was supersnel en de afhandeling accuraat. Prima! Zoals het hoort...en meer! Verrassend snel en eigenlijk heel voordelig. Ik zou deze Leesbril winkel aan bevelen. Uitstekende kwaliteits producten, goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke verrassende collectie.

Producten (uitstekend!) + support (vriendelijk en vakkundig) + Levering (razend snel) + Communicatie (Goed op de hoogte gehouden) = Blijde tevreden klant die weer heerlijk kan lezen.

Geen verbeterpunten

Stanneke Beijer

Het duurde erg lang voordat ik mijn bril kreeg.

Mooie bril

Betere communicatie als het bestelde weken vertraging heeft. Ik heb zelf moeten vragen wat er mis was.

Beste Stanneke Beijer,
Dank u wel voor het geven van uw review, wij waarderen uw feedback.
Beste Stanneke Beijer,
Dank u wel voor het geven van uw review, wij waarderen uw feedback.
Zelfs in ons goed gestructuureerde (lever) proces, waar wij met de groots mogelijke zorg en aandacht aan werken, gaat helaas wel eens wat fout. Uw levering heeft er inderdaad langer over gedaan dan dat u van ons gewend bent. Onze fabrikant I Need You is namelijk door haar succes uit hun huidige magazijn gegroeid waardoor zij een groter nieuw magazijn moesten betreden. Het was niet de bedoeling dat u daar als klant hinder van zou ondervinden. Ondertussen werkt alles weer zoals het zou moeten en zijn de verwachte levertijden weer consequent en accuraat. Mede door uw feedback hebben wij een tekst geplaatst bij het afrekenen dat de leveringen - in het bijzonder tijdens de feestdagen - langer kunnen duren. U kunt ons overigens van maandag t/m zaterdag altijd mailen of bellen. Uiteraard ontvangt u altijd een bevestiging van u bestelling en houden wij u op de hoogte van uw levering. Het kan zijn dat deze (geautomatiseerde) bevestigingen in uw spam box zijn beland.
Wij wensen u veel (lees) plezier met uw nieuwe bril en hopen dat u er jarenlang (uitstekende Duitse kwaliteit) plezier aan mag beleven. Met hartelijke groet, Team LeesbrilWebwinkel

Ron Hardy

Prima communicatie

communicatie

Luc Van Daele

Levering correct, communicatie over de levering kan beter, niets ontvangen buiten mail dat ze niet in stock waren en dan plots dikke week later werden ze geleverd

Prijs, kwaliteit

Zie hoger, communicatie

Tony

Jammer dat je geen maat van de bril kunt kiezen, want deze vallen enorm klein uit.

Beste Tony,
Dank u wel voor uw review en feedback.
Beste Tony,
Dank u wel voor uw review en feedback.
De maten van uw bril hebben wij opgemeten en telefonisch aan u doorgegeven. Het kan zijn dat een leesbril dan alsnog anders is dan dat u verwacht - dan kunt u uiteraard de leesbril altijd terugzenden of langsbrengen in onze winkel. In onze Leesbril Winkel kunt u overigens alle leesbrillen op u gemak uitproberen. Wij hopen dat u alsnog gewend bent geraakt van uw leesbril en wensen u veel (lees) plezier. Met hartelijke groet, Team LeesbrilWebwinkel

G.A. de Kruif ( leeftijd niet relevant)

Uitstekend. bestelde brillen waren niet meer op voorraad. Eerst gebeld en daarna gemaild door vriendelijke dame. Uiteindelijk alternatief ontvangen. Keurig geregeld!

Jan Van Vliet

Voortreffelijk! Super blij met mijn aankoop

Goede leesbrillen, goede en snelle afhandeling en service. Vriendelijk en bekwaam.

Raymond Geerts

Ik vind het wel tamelijk veel de transport kosten die worden aangerekend voor een pakje dat in de brievenbus past.

Veel keuze

Geachte heer Geerts, Beste Raymond,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Bezorgkosten:
Geachte heer Geerts, Beste Raymond,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Bezorgkosten:
De transport en opslagkosten van DPD (België) bedragen 15 euro, waarvan wij 7.50 euro (voor transport, inpak en servicekosten) in rekening brengen. Wij kiezen ervoor om dit niet in de verkoopprijs van de leesbril te verrekenen maar hierin zo transparant mogelijk te zijn. Wij onderzoeken de mogelijkheid tot voordeligere, milieuvriendelijke en snellere bezorg opties. Wij doen ons uiterste best en hopen dat bij uw volgende bestelling de bezorgkosten meer naar u wens zijn en dat deze met een fietskoerier zal worden bezorgt.
Wij wensen u veel (lees) plezier met uw aankoop. Hartelijke groet van Team LeesbrilWebwinkel.be

eva kunstadt-feldman

Heel positief