Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Hans | Woningstichting Leusden

Ondanks de huidige drukte in de installatie branche ontvingen we binnen 1 week een offerte voor elektrische laadpalen. Na opdracht konden de werkzaamheden binnen 2 weken ingepland en uitgevoerd... Ondanks de huidige drukte in de installatie branche ontvingen we binnen 1 week een offerte voor elektrische laadpalen. Na opdracht konden de werkzaamheden binnen 2 weken ingepland en uitgevoerd worden. De oplossingsgerichtheid en klantvriendelijkheid van de monteur was uitstekend. Een compliment waard!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Carola

martin | Aras security

Goede kennis van onze produkten

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn we blij mee! Groet, Carola

Ton | Gemeente Dronten

De mensen welke voor de werkzaamheden komen zijn gemotiveerd en hebben een gedegen kennis van zaken. Zijn ook altijd bereid om mee te denken.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Groet, Carola

Anton | Benning NL

Men kan snel schakelen en is flexibel met het uitvoeren van werkzaamheden

Jan | De Meerwaarde

Goede communicatie; zeer plezierige manier van samenwerken.

Andre | Vink

Kundig, snel kunnen schakelen, afspraak is afspraak

Chris | J.A ter Maten Pluimveeproducten

Correct, kennis van zaken, meedenkend, oplossingsgericht.

Ruud | Apleona HSG Facility Management

Goede service, deskundig personeel

Jos | Robert Bosch BV

Zeer prettige samenwerking, vriendelijk personeel over de hele linie (telefoniste, projectleiders en uitvoerende technici) en deskundig. Leertouwer maakt "ontzorgen" helemaal waar.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor het beoordelen én het delen van je ervaring met ons hele bedrijf. Waardevol voor ons! Groet, Nieko

Fabe | Evangelische Omroep

Mede door het prettige persoonlijk contact met meerdere afdelingen is snel schakelen en het oplossen van problemen steeds goed verlopen. Offertes worden snel gemaakt en na opdracht is ook de... Mede door het prettige persoonlijk contact met meerdere afdelingen is snel schakelen en het oplossen van problemen steeds goed verlopen. Offertes worden snel gemaakt en na opdracht is ook de uitvoering vaak vlot in te plannen.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groet, Nieko