Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Louwman Real Estate / Dôme Vastgoed Wassenaar B.V.

Kundig, denken mee, komt met goede oplossingen, snelle en duidelijke communicatie en komt afspraken na. We zijn zeer content met de diensten van Leertouwer. Een verademing, ik zou willen dat meer... Kundig, denken mee, komt met goede oplossingen, snelle en duidelijke communicatie en komt afspraken na. We zijn zeer content met de diensten van Leertouwer. Een verademing, ik zou willen dat meer bedrijven waar we diensten van afnemen zo werken.

Reactie Leertouwer:

Bij de start van onze samenwerking gaf u aan op zoek te zijn naar een betrouwbare partner. Wij zijn blij te horen dat u dat ook zo ervaart!
Groet,
Carola

Alfa Accountants & Adviseurs

Denken gericht en proactief mee met de klant en komen gemaakte afspraken na

De Dorpskerk Blaricum

Een probleem met de elektra van het kerkorgel in het prachtige dorpskerkje te Blaricum.
Wat is een kerkdienst zonder orgel dus haastklus!
Je zult het niet geloven maar niemand in onze...
Wat is een kerkdienst zonder orgel dus haastklus!
Je zult het niet geloven maar niemand in onze regio had de eerste twee weken tijd.
Gebeld met mijn oude BNI maatje Henri van Middendorp van de firma Leertouwer en binnen twee dagen was er een kundige monteur aanwezig.
Klasse!
Bedankt Henri van Middendorp, jouw gevoel van service geven is nog steeds aanbevelingswaardig. Top!

David | Particulier

Doelgericht en professioneel, maar ook erg vriendelijk. De monteur Gerwin van Luttikhuizen heeft goed werk verricht en het probleem z.s.m. opgelost. Nogmaals bedankt. Groeten, David

Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Carola

Jan | Pon Dealer Barneveld

Duidelijke afspraken en doen wat ze zeggen

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor het beoordelen én het delen van je ervaring met ons hele bedrijf. Waardevol voor ons! Groet, Carola

Daniel | AVisie

Goede ervaringen snelle response.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor het delen van je ervaring met Leertouwer, daar zijn we blij mee! Groet, Carola

Renske | Kuehne + Nagel

Samenwerking prettig, punctuele terugkoppeling, vriendelijk en duidelijk

Hartelijk dank voor deze mooie positieve beoordeling. Groet, Carola

Leen | Sportservice Ede

Veel aandacht geweest in de periode dat de overeenkomst rondgemaakt ging worden. Toen de overeenkomst eenmaal getekend had bestond er even de indruk bij ons dat de aandacht over was. Er waren wat... Veel aandacht geweest in de periode dat de overeenkomst rondgemaakt ging worden. Toen de overeenkomst eenmaal getekend had bestond er even de indruk bij ons dat de aandacht over was. Er waren wat gewenningsproblemen waarvoor technische ondersteuning nodig was. Hiervoor werden eerst facturen gestuurd; na een gesprek zijn deze gecrediteerd. Nog steeds heb ik in deze fase af en toe ondersteuning nodig van de service afdeling

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor de mooie beoordeling en aanbeveling. We gaan aan de slag met de nuttige tips! Groet, Carola

Paul | Sportservice Ede

Afgelopen jaar zijn we een contract c.q. meerdere contracten aangegaan. Ik heb de implementatie en alles wat ermee samenhangt ervan als wisselend ervaren.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor je beoordeling, aanbeveling en tips. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en wordt er vervolg aan gegeven. Groet, Carola

Ronald | Stichting SPortservice Ede/ Zwembad de Peppel BV

NA de acquisitiefase lopen we regelmatig tegen ongewenste zaken aan

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard willen we dat je tevreden bent dus we gaan aan het werk met je opmerkingen. Groet, Carola