Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

John | TSG North Europe

Kenmerkend zijn de goede vakkennis en bedrijfszekerheid van de leveringen. Daarbij uiteraard de goede service

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met Leertouwer! Groet, Carola

Paul | Eltomation B.V.

Men komt de afspraken goed na

Bedankt voor je beoordeling. Daar zijn we blij mee! Groet, Carola

Harrie | Pon Facilities

Kundig en betrouwbaar bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken. Heel vaak de zelfde gezichten die op locatie komen, dit werkt erg prettig.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor de goede beoordeling en de gegeven tips. We gaan hiermee aan de slag! Groet, Carola

Frans | Oceaneering AGV Systems

Goed werk gedaan bij Bakkersland

Bedankt voor je positieve beoordeling! Hartelijke groet, Carola

Sander

Netjes werk, leuk personeel.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor je beoordeling! Inmiddels spraken we elkaar telefonisch over de verbeterpunten. Hiermee gaan we aan de slag. Hartelijke groet, Carola

Anoniem | Nederlands Instituut voor Verkeersveiligheid

Professioneel en daadkrachtig. Prima uitleg en nette montage. Het enige wat ik als aandachtpuntje zou willen meegeven zijn de communicatietermen of vakjargon. Voor een leek weet ik niets af van... Professioneel en daadkrachtig. Prima uitleg en nette montage. Het enige wat ik als aandachtpuntje zou willen meegeven zijn de communicatietermen of vakjargon. Voor een leek weet ik niets af van elektra of systeemnamen of technische afkortingen. Ik moest daardoor wel eens vragen wat ze nu precies bedoelde. Dit ging dan meer om het adviestraject met Sylvia. De monteurs legde het systeem in heldere taal uit.

Rianne | SRAM Europe Sales & Services

Ze zijn snel ter plaatse.

Bedankt voor de goede beoordeling! Groet, Carola

Jan | Philadelphia

Er wordt snel gereageerd.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Carola

Peter | Topaz

Goede samenwerking. Introductie smart sensors goed verlopen met goede begeleiding.

Bedankt voor de goede beoordeling! Groet, Carola

Maarten | Topaz

Wij zijn zeer tevreden over onze samenwerking met Leertouwer. Een goede partner in zorg & innovatie

Bedankt voor het beoordelen van ons! Groet, Carola