Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Richard | Van essen van raay bv

Gedegen maar soms wat groot wat je merkt in communicatie

a | de zanderij bv

Prima contact gehad. Niet tot opdracht geresulteerd maar we weten maar nooit voor in de toekomst.

Beste Roos, bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Carola

Bert | AR

Met de nodige kanttekeningen zou ik Leertouwer aanbevelen

Reactie Leertouwer:

Beste Bert, bedankt voor je aanbeveling. Uiteraard willen we graag een hoger rapportcijfer dus we gaan snel aan het werk met jouw kanttekeningen. We nemen contact met je op!

Rudy | Johannes Calvijnschool

Een log bedrijf met een te hoge overhead die de kosten voor onderhoud te hoog maken.

Fabe | EO

Prettig contact.

Toke | Peelen Interieur

Meedenkend zowel in voor traject als de mensen op de werkvloer, elke vraag serieus nemend

Thea | Manege De Liemers

Co | Hessing Administratie

Goede service, maar ook wat duur doordat voor alle extra betaald moet worden.

Frans | Oceaneering AGV Systems

Bekabeling voor project in bakkerij

Peter | Risk Solutions

Op zich is alles prima verlopen echter mijn belangrijkste bezwaar is om de oplevering en het inregelen van de installatie samen met de klant veel beter te gaan doen. We zijn nu weken bezig geweest... Op zich is alles prima verlopen echter mijn belangrijkste bezwaar is om de oplevering en het inregelen van de installatie samen met de klant veel beter te gaan doen. We zijn nu weken bezig geweest om binnen ons gezin alles werkend te krijgen met alle irritatie van dien. Op de vraag of hiervoor nog een keer een monteur kon langskomen (aangezien er geen oplevering is geweest maar ook geen uitleg over de installatie) kwam de reactie dat er dan een factuur zou komen. Dit zou echt een aandachtspunt moeten zijn om dit vooraf met de klant te plannen.

Reactie Leertouwer:

Beste Peter, bedankt voor je positieve beoordeling! Maar het kan beter lezen we in je toelichting. Uiteraard willen we een goed functionerende installatie afleveren waar je 100% tevreden over bent.... Beste Peter, bedankt voor je positieve beoordeling! Maar het kan beter lezen we in je toelichting. Uiteraard willen we een goed functionerende installatie afleveren waar je 100% tevreden over bent. We nemen nog even contact met je op.