P van Wijngaarden

Snelle reactie op vragen.

Overzichtelijke site

Monique

Duidelijke website, mooi product!

Vlotte levering

Juicebrothers BV

Goed!

Geweldige service en goede communicatie.

Ulla & Folkes Wine bar

All good.

Good reach from business to market via Instagram.

Van Holland Metselwerken

Netjes geholpen en mooi bord gemaakt

Snelle reactie en netjes geholpen en snel geleverd

Kippig

Direct contact nav online aanvraag

Snel, meedenkend

Lin de Mol

Helaas was de informatie over het bestelde product ontoereikend geweest en voldeed het daardoor niet aan mijn verwachtingen. Gelukkig was daar uiteindelijk begrip voor en ben ik daarvoor... Helaas was de informatie over het bestelde product ontoereikend geweest en voldeed het daardoor niet aan mijn verwachtingen. Gelukkig was daar uiteindelijk begrip voor en ben ik daarvoor gecompenseerd. Verder geen klachten over het product zelf.

Efficient. Snelle levering.

Ludo

Product niet geleverd zoals ontworpen en verwacht. Geen oplossing mogelijk, alleen een korting van 10%. Als ze in hun contact aangeven dat ze gaan overleggen met de productieafdeling dan bedoelen ze... Product niet geleverd zoals ontworpen en verwacht. Geen oplossing mogelijk, alleen een korting van 10%. Als ze in hun contact aangeven dat ze gaan overleggen met de productieafdeling dan bedoelen ze waarschijnlijk dat ze je vraag voorleggen aan de partij in China waar ze de spullen bestellen. Prima product, poepservice.

Contact verloopt vlot

Reactie LED reclamebords:

Beste Ludo,
Beste Ludo,
Wij hebben onze uiterste best gedaan om tot een oplossing te komen met u. Zoals vooraf besproken en geoffreerd, hebben we een zwarte acrylaat achterplaat aangehouden in de vorm van een rechthoek.
De hoekpunten van de rechthoek zijn ten alle tijden heel lichtjes afgerond. Omdat de acryl anders voorzien van scherpe hoekpunten.
Alles is volgens afspraak geleverd en uit coulance hebben we u nog een credit toegestuurd, om het zo naar tevredenheid af te handelen.
We vinden het heel erg vervelend dat u niet tevreden bent, en wij streven naar een 100% klanttevredenheid. Echter hadden we dit beiden beter naar elkaar moeten produceren vooraf productie.
Tevens komen de bestelde maatwerk Sign NIET uit China, en hebben wij de productie in eigen beheer.
Groetjes,
The Neon Company / LEDreclamebords.nl

Vlotte service, prima kwaliteit

Makkelijk te installeren en prachtig resultaat!

Leila

Betrokken, vriendelijke, vlotte en laagdrempelige klantenservice - denken goed mee en sturen verschillende voorbeelden van het ontwerp. Uiteindelijk een fantastisch eindresultaat! We zijn erg... Betrokken, vriendelijke, vlotte en laagdrempelige klantenservice - denken goed mee en sturen verschillende voorbeelden van het ontwerp. Uiteindelijk een fantastisch eindresultaat! We zijn erg gelukkig met de aankoop.