Ludo

Product niet geleverd zoals ontworpen en verwacht. Geen oplossing mogelijk, alleen een korting van 10%. Als ze in hun contact aangeven dat ze gaan overleggen met de productieafdeling dan bedoelen ze waarschijnlijk dat ze je vraag voorleggen aan de partij in China waar ze de spullen bestellen. Prima product, poepservice.

Contact verloopt vlot

Reactie LED reclamebords:

Beste Ludo,
Wij hebben onze uiterste best gedaan om tot een oplossing te komen met u. Zoals vooraf besproken en geoffreerd, hebben we een zwarte acrylaat achterplaat aangehouden in de vorm van een rechthoek.
De hoekpunten van de rechthoek zijn ten alle tijden heel lichtjes afgerond. Omdat de acryl anders voorzien van scherpe hoekpunten.
Alles is volgens afspraak geleverd en uit coulance hebben we u nog een credit toegestuurd, om het zo naar tevredenheid af te handelen.
We vinden het heel erg vervelend dat u niet tevreden bent, en wij streven naar een 100% klanttevredenheid. Echter hadden we dit beiden beter naar elkaar moeten produceren vooraf productie.
Tevens komen de bestelde maatwerk Sign NIET uit China, en hebben wij de productie in eigen beheer.
Groetjes,
The Neon Company / LEDreclamebords.nl

Score voor LED reclamebords: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: