E.c.s.

Ik ben zo ontzettend blij met deze aankoop. Duidelijke offerte + preview van wat ik ging bestellen, was meteen verkocht!

Heldere communicatie en een prachtig eindproduct!

Dynaroose holding b.v

Goede producten en fijne service!

Ontwerpen van bepaalde ideeën van klanten.
Heel tevreden!

IW

Prima!

Directe reactie op mail, snelle levering

DPM

Helaas een slechte ervaring. Niet op tijd geleverd en vervolgens niet op het juiste adres geleverd

Acquisitie is sterk. Maar helaas komt men de belofte niet na.

Reactie LED reclamebords:

Beste Sonja,
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan direct contact met u opnemen om dit de compenseren.
Bart Orsel
LEDreclamebords.nl

Katerina Pliakogianni/ Alphacomm BV

We had the best experience and thank you for this. Glad to find out about this company! Totally recommend it and we will buy more stuff in the future for sure.

Super fast, efficient, no extra charges for changes, very polite.

Discords.nl

Zeer goed, altijd bereikbaar, snel en vriendelijk

klantenservice

Thai 88

Niet heel sterk!

Niet heel sterk!

Ik heb een raamframe besteld, maar hier lijkt het systeem nbiet op ingericht. Buiten het gegeven dat er feller verlichting wordt gebruikt moet je zelf op zoek naar oplossingen.

De bestelling is niet compleet er mist een adapter van één van de twee circuits. Daarnaast is het bevestigingsmaterialen tbv raambevestiging niet aanwezig. Bij telefonische navraag wordt aangegeven dat je zelf een nylon draadje of zuignapjes kunt kopen, dat vind ik niet héél sterk voor een aankoop van ruim €500,-

Verder is het snoer vrij kort, om dit netjes weg te werken zal het verlengd moeten worden. Er zou kort op de grondplaat een stekker geplaatst kunnen worden met een open verbinding die je zelf kunt aansluiten om hem zo naar eigen voorkeur te verlengen. Dit is ook makkelijk bij het wassen van de ramen.

Allemaal een beetje geklooi!

Flexibiliteit in het ontwerpen, goed meegedacht.

Reactie LED reclamebords:

Geachte heer,
Geachte heer,
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Onze prioriteit ligt ten alle tijden bij een 100% klanttevredenheid. Wij hebben telefonisch al contact gehad betreft de ontbrekende adapter, die wij direct daarna hebben nagestuurd.
Over de andere punten, zullen wij direct contact met u opnemen om dit op te lossen. Uw contactpersoon bij ons is Nikita en ze zal er alles aan doen dat u 100% tevreden bent.
Indien gewenst, kunt u ook rechtstreeks contact met mij opnemen (Bart, eigenaar LED visuals BV) op 0643800643.
Bart Orsel

Gerard Slot/ Montessori College

Snelle reactie en aanleveren ontwerp, vlotte en persoonlijke service en geweldig mooi afgeleverd

Persoonlijk, klantvriendelijk en vertrouwelijk

Joek

Prachtig bord gemaakt!!

Goede communicatie

P van Wijngaarden

Snelle reactie op vragen.

Overzichtelijke site