Robert Buis

Weer perfect verlopen zoals bij mijn vorige aankopen.

Communiceren goed, zijn zeer vakkundig en leveren supersnel.

Ramona Akkerman

Reageren snel op vragen en denken mee

A Sturm

Snel geleverd van produkt

Uitstekende Kwaliteit

Bas Wilschut

Mooie desktop zoals omschreven

snel geleverd Met eigen wensen

Harm Boertien

Een zaak met een prima service, de geleverde computer had een probleempje. (waarschijnlijk gedurende het transport opgelopen)
Na melding werd er direct een nieuwe opgestuurd en dit ondanks de...
Na melding werd er direct een nieuwe opgestuurd en dit ondanks de zaak dicht was (door vakantie). Kom dus zeker in de toekomst terug.

De communicatie en hoe problemen worden opgelost.

AV

snelle levering, maatwerk, goede prijs

Dominique Van Der Burg

Via de website een Laptop besteld en snel binnengekregen. Laptop zag er uit als nieuw. Top!

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit.

Pietsje Van Dijk

Meerdere keren laptop gekocht en zeer tevreden

Supersnelle verzending en kwaliteit

T..

Vlotte en snelle afhandeling (minpuntje in het weekend geen reactie dat de aankoop gelukt is of terugkoppel mailtje na betaling)

Snel en makkelijk toegankelijk

Frans Engel

Heb al eens eerder aankoop gedaan bij Laptops4all, dat waren 2 Lenovo laptops al was dat wel aantal jaren terug.
En nu heb ik op advies van mijn broer een monitor aangeschaft een Eizo Flexscan 27 inch, en deze was zeer goed verpakt in Foam Packaging.

Klantvriendelijke goede service