Menno

Perfect

Prijs en uitmuntende service

Ton Sonneveldt

Voor de vierde keer in een reeks van jaren bij hen voor mij en anderen een HP Elite laptop gekocht en drie van de vier worden nog dagelijks gebruikt. Een keer een probleem met een accu, dat zeer... Voor de vierde keer in een reeks van jaren bij hen voor mij en anderen een HP Elite laptop gekocht en drie van de vier worden nog dagelijks gebruikt. Een keer een probleem met een accu, dat zeer soepel is opgelost. Ben een zeer tevreden terugkerende klant.

Breed aanbod, zorgvuldige service

Willy-An Crediet-Kapitein

Zeer positief! Zaterdag een laptop gekocht, die gisteren - stootbestendig verpakt en geheel conform de opgegeven specificaties - werd bezorgd. Ook een door mij verstuurd bericht omdat ik in eerste... Zeer positief! Zaterdag een laptop gekocht, die gisteren - stootbestendig verpakt en geheel conform de opgegeven specificaties - werd bezorgd. Ook een door mij verstuurd bericht omdat ik in eerste instantie geen opdrachtbevestiging had ontvangen werd vrijwel per omgaande beantwoord, gevolgd door alsnog de opdrachtbevestiging met track & trace. Een fijne, goed werkende laptop. Ga vooral zo door Laptops4all.nl!

De snelle levering en goede klantenservice.

Annika

Super!!

Goede laptops voor een scherpe prijs

Anko Monster

Ben zeer tevreden
Goede website
Snel verzonden
Prima laptop

Er was een mankement aan het toetsenbord.
Dan wordt ik vriendelijk en welwillend geholpen.
Dinsdag de laptop opgestuurd, en donderdag kreeg ik hem gerepareerd weer terug.
Supersnel en...
Er was een mankement aan het toetsenbord.
Dan wordt ik vriendelijk en welwillend geholpen.
Dinsdag de laptop opgestuurd, en donderdag kreeg ik hem gerepareerd weer terug.
Supersnel en goed.

Mike Hendriksen

Wederom als prettig ervaren, ik zocht een laptop met specifieke eisen mbt grafische kaart vanwege CAD programma's en ze kwamen gelijk met enkele aanraders waaruit ikzelf een geschikte heb gekozen

deugdelijk materiaal en goed advies

L Verhelst-Oppeneer

Snelle levering, laptop zag er goed uit

Annelies Wendel

Eerlijk in hun advies, geduldig. Echt een heel leuk bedrijf en winkel

Zetten je data over op je nieuwe laptop, draait als een trein!

Luis

Excelente

Recomendação

Hristina Reekers

Professionele, kundige, snelle en vriendelijke service.

Zeer persoonlijk gericht