V Brandes

Vanaf het moment van bestelling tot ontvangst goede ervaring. Product te kort in bezit om de kwaliteit en de after sale te kunnen beoordelen. Jammer geen mogelijkheid op de site om naast geheugen... Vanaf het moment van bestelling tot ontvangst goede ervaring. Product te kort in bezit om de kwaliteit en de after sale te kunnen beoordelen. Jammer geen mogelijkheid op de site om naast geheugen en grotere schijf, om nieuwe accu te kunnen plaatsen.

snelle levering. goed verpakt. telefonisch kontakt voor de aankoop goed en vriendelijk.

Liz Streefkerk

Heb in 2015 2ehands laptop gekocht die het nog steeds doet! Met pas een nieuwe oplader erbij.

Duidelijke website, prima communicatie.

Tevreden klant

Super kwaliteit en service!

Klantvriendelijk, zeer goede en snelle service, kwaliteitsproducten.

Theo Veldhuizen

Zeer goed

Snelle verzending en ruime keuze.

Gido Roelofs

Tot voor kort prima. Nu bij de laatste bestelling niets ontvangen en ook reactie op mails over het uitblijven van levering worden vooralsnog niet beantwoord. Zal met de feestdagen te maken hebben?

Normaliter goede en snelle levering

Wim van Ruyven

Heel goed en betrouwbaar bedrijf

Verschijdene (vooral Laptps) heb ik al bij Laptobs4all gekocht met heel goed en lang genoeg gebruik daarvan.
Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Frank Freeman

Alles liep perfect!

Snel en duidelijk...

RenD in techniek

Geweldig geholpen met een laptop die er geen zin meer in had, degelijk advies voor de aanschaf van een vervanger en vervolgens alle programma's en data perfect werkend overgezet op het nieuwe... Geweldig geholpen met een laptop die er geen zin meer in had, degelijk advies voor de aanschaf van een vervanger en vervolgens alle programma's en data perfect werkend overgezet op het nieuwe systeem.
Geen ingewikkelde kletspraatjes maar alles er op gericht om je als klant verder te helpen, hier word je blij van!!
Ondanks dat het vanuit Nunspeet nou niet bepaald naast de deur is, weet ik nu al waar ik m'n volgende laptop ga aanschaffen!

Vriendelijk, flexibel, snel, kundig, transparant en denken mee voor een oplossing
"op maat" Kortom een bedrijf waar je nog als klant behandeld wordt!

Linda Timmermans

Goede ervaring

Goede service, snelle levering

Huisadres geen bedrijf,ik heb dit via mijnoudste broer

Ik ben heel tevreden en als ik ergens niet uitkom ,bel ik meestal krijg ik iemand aan de lijn dieik meteen het goede antwoord geeft.
De laaste keer vroeg diegenen aan de telefoon of hij mij...
De laaste keer vroeg diegenen aan de telefoon of hij mij terug kon bellen en dan is er alle tijd voorokn vragen.
mijnlaptops komen er allemaal vandaan.Alle lof.

Denkt met je mee.
Als ik bel komt het niet uit wordt ik op een andere tijd terug gebeld
En nemen de tijd