Levertijd producten

Miranda Peetoom

Fijne webshop met ruim assortiment.

Website is duidelijk en helder, kon snel de juiste lampen vinden.

Ferdinand Bol

Alles liep vlekkeloos van begin tot eind. Van tevoren een vraag over een lamp waar de klantenservice erg snel op reageerde! hierdoor kon ik ook weer sneller bestellen. Had de lamp binnen de... Alles liep vlekkeloos van begin tot eind. Van tevoren een vraag over een lamp waar de klantenservice erg snel op reageerde! hierdoor kon ik ook weer sneller bestellen. Had de lamp binnen de aangegeven levertijd in huis.

Goede levering, duidelijke website en snelle klantenservice

Floor den Boer

Ik had snel een kinderlampje nodig om cadeau te geven, en er werd alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk te leveren.
Hele fijne ervaring met deze website gehad!

Snelle service

Niks, helemaal top!

Sandra van Dongen

Ik kwam via via terecht bij lamp123 omdat ik nieuwe lampen zocht voor mijn net gekochte huis. Ik had zelf nog niet echt een idee wat ik precies wilde, maar de website was zo duidelijk en handig dat... Ik kwam via via terecht bij lamp123 omdat ik nieuwe lampen zocht voor mijn net gekochte huis. Ik had zelf nog niet echt een idee wat ik precies wilde, maar de website was zo duidelijk en handig dat ik al snel genoeg de juiste lampen heb gevonden die goed bij mijn interieur passen. Het aanbod is zeer ruim, maar door de handige filters kon ik het goed filteren naar mijn wensen!! Ik heb nog even contact gehad met een van de medewerkers omdat ik iets zeker wilde weten en er werd gelukkig snel en duidelijk gereageerd op mijn mails. Kortom een erg fijne webshop met ruim assortiment en goede klantenservice!! Ik zal hier zeker snel nog eens bestellen.

Zeer groot aanbod maar goed te filteren
Klantenservice reageert erg snel en duidelijk

peter

Zeer tevreden! Ik had een paar vragen over mijn bestelling waarop zeer snel werd gereageerd. Alles wordt netjes en snel in orde gebracht.

Mark Brans

Goede ervaring met deze webshop

Levering was goed en snel, medewerkers snel bereikbaar

Grietje Bouwmans

Zeer ruim assortiment en ik kon hier gelukkig nog de lampen vinden die ik nodig had.

Klantenservice reageert erg snel en heeft mij goed geholpen met het vinden van de juiste lampen

Manon Schipper

Fijne webshop met ruim assortiment. Ik kon met wat hulp snel de lampen vinden die ik wilde.

De klantenservice is top en goed bereikbaar. Ze reageerde erg snel op mijn vragen.

Wilma Bakker

Groot aanbod voor goede prijzen.

Klantenservice is deskundig en reageert snel.

Sophie

Goede webshop met snelle service! Ik kon gemakkelijk mijn lampen vinden.

Klantenservice snel bereikbaar.