8.5/10
8.5/10
8.3/10

Vlotte levering en en prima informatie voorziening.

heldere informatie en scherpe prijsstellingen

De gebruikers interface voor de "webshop"zou wel wat verbeterd mogen worden. met name het aanschaffen van de lamineervellen is omslachtig als je meerdere formaten wil hebben. Dit kan vast... De gebruikers interface voor de "webshop"zou wel wat verbeterd mogen worden. met name het aanschaffen van de lamineervellen is omslachtig als je meerdere formaten wil hebben. Dit kan vast overzichtelijker

Ik kreeg 2x een mail die niet voor mij was.
1x factuur en 1x wanneer het zou worden geleverd.

Martin

Goede overzichtelijke site, snelle, goed verpakte levering.

Doet wat het beloofd, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Dlbhoreca

Heb zeer goede ervaring met lamineerkoopjes .
Per telefoon wordt je correct geholpen ben er zeer tevreden over.

Je wordt zeer goed geholpen

Prima service

De bestelde artikelen waren snel opgestuurd maar helaas bleek de pakjesdienst nogal wat problemen te hebben met mijn adres, welke was verloren gegaan. Met als resultaat dat mijn bestelling zeer... De bestelde artikelen waren snel opgestuurd maar helaas bleek de pakjesdienst nogal wat problemen te hebben met mijn adres, welke was verloren gegaan. Met als resultaat dat mijn bestelling zeer lang onderweg was.

Duidelijke website met goede prijzen van de artikelen.
Goede informatie.

Jan Altink

Lamineerapparaat besteld. Gewenste type bleek niet leverbaar; in overleg vervanging geregeld.

Goede klachtafhandeling.

Sneller en beter communiceren.

Heel goede service. Mijn lamineerapparaat ging stuk en ze hebben gewoon een nieuwe opgestuurd.

Metsie

Snelle levering en goede prijzen