Makkelijk om informatie te zoeken

Wat ik jammer vind is dat jullie de per stuk prijs minder duidelijk te zien de goedkoopste prijs staat zeer duidelijk bovenaan en de stuk prijs staat er een beetje tussen ik kwam er pas achter toen... Wat ik jammer vind is dat jullie de per stuk prijs minder duidelijk te zien de goedkoopste prijs staat zeer duidelijk bovenaan en de stuk prijs staat er een beetje tussen ik kwam er pas achter toen ik het in mijn winkelwagen had, wat ik ook minder vind is dat de prijs van lamineerhoezen erg duur vind.

Prima levering

Joyce van Eerde

Genoeg info

Hg

Duidelijk sit. Vind goed al meerder producten koop dat extra korting word gegeven, dit scheelt in verzend kosten. Goede prijs.
Lamineerhoesje zijn prima 2x60 voor hobby. Wil je zeer veel...
Lamineerhoesje zijn prima 2x60 voor hobby. Wil je zeer veel gebruiken, dan kun zwaarder nemen.

Duidelijk sit. Betaling snel en netjes.

Het Groentje van Bergen

Zakelijk en correct

Makkelijk en vlot.

Vlotte verzending

Willem

Heb hier een Albyco A4 Laminator Ulam 1.0 gekocht.
Prima ervaring en de Albyco A4 Laminator is perfect voor thuisgebruik als je hier en daar wat te lamineren heb.
Kreeg nog een...
Heb hier een Albyco A4 Laminator Ulam 1.0 gekocht.
Kreeg nog een universele Iphone lader kado ook helemaal top ! Heb hier zelf niks aan maar gaat om het gebaar, toch leuk gebeurd niet regelmatig dat je wat gratis krijgt.

Snelle verzending
Goede verpakking
Goede communicatie
Goed product
Prijs/kwaliteit uitmuntend

Niks aan te merken

Als ik online bestel vind ik het prettig als iets ook snel in huis is. En daar voldoen ze uitstekend aan

Snelle verzending , keurig verpakt

Prima alleen de levering kan veel sneller! DHL is sneller!

de kwaliteit van het materiaal

de besteling veel en veel sneller leveren de dag na of op wanneer het pakket is besteld bij jullie

Schetsservice.nl

Levering volgens wens