8.5/10
8.5/10
8.3/10

Mijn ervaring met dit bedrijf uitstekend

Duidelijke info op de site

Alleen jammer dat er zo'n slechte transporteur aan te pas komt. er zijn betere bedrijven

Epsilon Publicaties e.o.

Gewoon goed, snel genoeg geleverd ook. En met betalen na ontvangst, wat ik echt een voorwaarde vind.

Goede producten, doen wat ze beloven. En ruime keuze.

Alles was al goed.

José Schoumans

Goed materiaal, fantastische service. Er was een probleem met gls (bezorger)
En dat is prima opgelost!

service is perfect

geen idee, (nog) niet kunnen ontdekken

Eye on MediaServices

Mooie overzichtelijke website. Alles is geleverd zoals besteld. Goed verpakt en snel geleverd. Het bestelde voldoet uitstekend en is zoals beschreven op de website.

Goede website. Het bestellen is gemakkelijk en accessoires zijn goed vindbaar en gemakkelijk mee te bestellen zonder onnodig zoekwerk.

Basisschool De Kerkuil

Er was goed overzicht en ik kon precies vinden wat ik wilde hebben en wat ik ook zocht wat niet bij alle bedrijven er waren.
Prijs vergeleken met anderen bedrijven en daar kwamen jullie het...
Prijs vergeleken met anderen bedrijven en daar kwamen jullie het beste uit de bus.

Goed overzicht website en de prijzen zijn ook goed vooral als je grootschalig besteld hoe lager de prijs word. Gratis verzenden boven de 50 euro dat vind ik uitstekend en goede kwaliteit geleverd.... Goed overzicht website en de prijzen zijn ook goed vooral als je grootschalig besteld hoe lager de prijs word. Gratis verzenden boven de 50 euro dat vind ik uitstekend en goede kwaliteit geleverd. En binnen 24 uur was de order geleverd.

Nee nog niet gezien.

Gewwonweg praktisch en voldoend aan mn wensen

bedrijf doet wat ik het vraag, geen poeha, prima snelheid van levering

Paul Tettero

Prima geregeld??Vlotte afhandeling.

zie boven

Snelle levering, product exact als verwacht & in zo klein mogelijke verpakking zonder poespas verzonden (punten voor het milieu!).

verzendbevestiging zou prettig zijn

Tiny

Slecht,

Helemaal geeb

Houden aan afspraak en levering

Naar tevredenheid

Duidelijke website

Het track &trace systeem zou wel naukeuriger kunnen werken