Het assortiment
Deskundigheid & service
Responstijd & bereikbaarheid

David Brown / DSM

Plus punten
Alle m.b.t. bestellingen plaatsen en betalen gaat goed.
Informatie over de status bestelling(en) is duidelijk gecommuniceerd.

Min punt.
Ondanks een...
Plus punten
Alle m.b.t. bestellingen plaatsen en betalen gaat goed.
Informatie over de status bestelling(en) is duidelijk gecommuniceerd.

Min punt.
Ondanks een volledig adres met naam van contact persoon ingevuld te hebben wordt er pakket met alleen maar een adres verstuurd. In een bedrijf met 300+ medewerkers is het van belang dat een naam op de pakketten komt. Als her geen naam aanwezig is worden pakketten daarop geweigerd en teruggestuurd. Dit veroorzaakt een enorm vertraging en leidt tot onnodige tijdverlies en kosten voor beiden partijen. Hopelijk wordt dit 'issue' aangepakt zodat alle pakketten van een volledig adreslabel met naam voorzien.

Reactie Laboratorium Apparatuur:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Naar aanleiding van uw opmerking hebben wij aanpassingen doorgevoerd in de orderverwerking.
Femke Minnaert

Intracare B.V.

Aankoop laf kast

Rob Meulenbroek Smit & zoon

M. b.v. formulier configuratie voor omloopkoeler aangegeven. Levering conform specificatie producent Soxhlet apparatuur.
Stuk voordeliger dan omloopkoeler van leverancier Soxhlet apparatuur.

P. Visser

Korte lijnen, prettig contact.

Maarten Cramer

Fijne service en gedegen kennis! Heb een balans aangekocht uit het assortiment van Kern, waarbij software gekoppeld kon worden. door de vele soorten, maten en uitvoeringen, heeft Dijkstra Vereenigde... Fijne service en gedegen kennis! Heb een balans aangekocht uit het assortiment van Kern, waarbij software gekoppeld kon worden. door de vele soorten, maten en uitvoeringen, heeft Dijkstra Vereenigde een juiste keuze voor mij kunnen voorbereiden welke aan alle eisen voldoet!

Oce

Uitstookoven met afzuiging gerealiseerd

Dennis Buitelaar, Nucletron Elekta Veenendaal

Gedurende het afgelopen jaar heb ik zeer positieve ervaringen opgedaan met Dijkstra Vereenigde. Ik heb zelf voor het eerst zaken gedaan met Dijkstra, en dit is mij zeer goed bevallen. Kundige,... Gedurende het afgelopen jaar heb ik zeer positieve ervaringen opgedaan met Dijkstra Vereenigde. Ik heb zelf voor het eerst zaken gedaan met Dijkstra, en dit is mij zeer goed bevallen. Kundige, professionele personen, prettig in de omgang. Ook de afspraken die we gemaakt hebben zijn keurig nagekomen. Bij moeilijke vragen is men ook bereid om aan te geven dat er eerst iets uitgezocht moet worden, of er meer informatie ingewonnen moet worden.

Technoforce

Vlugge correcte levering van een defect onderdeel

Prettig, proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf

Hildegard-essences

Als goed en correct