Het assortiment
Deskundigheid & service
Responstijd & bereikbaarheid

Levering duurde veel te lang zonder bericht van nalevering. Moest bellen waar het bleef en kreeg toen pas te horen dat het wel eind februari kon worden.

Reactie Laboratorium Apparatuur:

Geachte klant, wij begrijpen uw teleurstelling. Zou u contact met ons willen opnemen via lab@dijkstra.net zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren?

nelly Eck Rijksuniversiteit Groningen

Erg bereidt om mee te denken en om oplossingen te geven. Ook om out of the box te gaan om info te bemachtigen. Erg gastvrij en vriendelijk.

Zeer goed en professioneel geholpen

stichting Fowl Oase

Behoudens een communicatie fout omtrent het afleveren geen aanmerkingen.

Nico Sakkee / Batavia Biosciences

Dijkstra maakt zijn belofte van klant- en oplossingsgericht meedenken meer dan waar, niet alleen bij levering van nieuwe apparaten maar ook bij service en onderhoud van bestaande apparatuur.

Rijkswaterstaat Laboratorium

We hebben regelmatig verschillende soorten Laboratorium apparatuur besteld en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het geleverde, de kennis over toepassing en de service van Dijkstra Vereenigde .

TNO Structural Reliability

Snelle en duidelijke offerte. Zeer hulpvaardig bij zoeken vervanging van huidige kogelmolen Fritsch.

Oce Technologies

Redelijke ervaring met bestellen van diverse apparatuur

Er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd en de moeite genomen om mee te denken

Erik

De vacuümpompen zijn uitstekend geïnstalleerd en werken naar verwachting.