Het assortiment
Deskundigheid & service
Responstijd & bereikbaarheid

Henk Sluiter

Paar keer wat besteld wat prima is gegaan. Levertijd van 4 weken werd 2 dus op zich prima was alleen afgesproken ivm vakantie levering 4 weken levertijd. Maar wordt er netjes gemaild dus prima!... Paar keer wat besteld wat prima is gegaan. Levertijd van 4 weken werd 2 dus op zich prima was alleen afgesproken ivm vakantie levering 4 weken levertijd. Maar wordt er netjes gemaild dus prima! Uiteindelijk komt t wel goed.

Positieve ervaringen met Dijkstra.

Ssp Analytical Services B.V.

Vriendelijke medewerkers, bekwame service engineers, behulpzame binnendienst met een flexibele instelling

Ton Verhulst

Snelle levering maar de onderdelen die men later nodig heeft zijn relatief erg duur.

Rob Meulenbroek/ Smit & zoon

Goede service en prijs. Alleen vreemd dat ik bij inloggen in webshop iedere keer de optie wachtwoord vergeten moet gebruiken omdat ik anders niet kan inloggen. Terwijl ik steeds hetzelfde wachtwoord... Goede service en prijs. Alleen vreemd dat ik bij inloggen in webshop iedere keer de optie wachtwoord vergeten moet gebruiken omdat ik anders niet kan inloggen. Terwijl ik steeds hetzelfde wachtwoord gebruik.

Reactie Laboratorium Apparatuur:

Beste meneer Meulenbroek,
Bedankt voor uw aanbeveling.
Beste meneer Meulenbroek,
Bedankt voor uw aanbeveling.
Vervelend dat u problemen ondervindt bij het inloggen. Het elke keer opnieuw moeten aanvragen van uw wachtwoord in onze webshop is niet de bedoeling. Ik zal dit intern doorzetten om te onderzoeken.
Femke Minnaert

Snelle service en behulpzaam. Super tevreden!

LMMI Isala Zwolle

Altijd prettig zaken doen met Dijkstra Vereenigde

Dijkstra Vereenigde installeerde een micro- en cryotomen bij ons in Tilburg. De nieuwe pathologieapparatuur is stabieler, gemakkelijker te reinigen en levert mooiere coupes op. Er is hier iemand van... Dijkstra Vereenigde installeerde een micro- en cryotomen bij ons in Tilburg. De nieuwe pathologieapparatuur is stabieler, gemakkelijker te reinigen en levert mooiere coupes op. Er is hier iemand van Dijkstra de hele dag geweest in de testperiode. Naar moeilijke vragen wordt goed geluisterd. Er wordt actie op genomen en nagebeld of je tevreden bent. Dat geeft mij vertrouwen!